17 Mayıs 2011 Salı

how many souls to the call?

Amma olmuş liste yapmayalı, öyle şafıllarken falan bu akşam bunları seçtim, 
demek isterdim ama yalan olur:)
Yalan söylemek ben, aciz kulunuza ait bir davranış biçimi 
olmadığından, 
demek istediklerimi demeyeceğim
Yani kaotik olarak yalan söyleyeceğim gibi mi oluyor, o da başka mecraların tartışması!
Aklıma bugün Concorde geldi.
2003 senesinde emekli olan Concorde, eğer mümkün olursa 2012 Londra Olimpiyat açılışında uçacakmış
Söylenti tabi
Bu arada itiraf edeyim, hayalimdi uçmak bu meretle, ama ömrü yetmedi
Ne demek istediğimi anlatmak için aşağıdaki video yeter de artar galiba

Yaklaşık take off zamanı 12-13 saniye Concorde için, hayran olduğum bir başka araç AN-225
 Sadece ilk AN'lerin kalkış hikayesi bile anlatılası hikayedir.
Bu 2 hayranlığımın temeli 20. Yüzyıl Ansiklopedisidir. Ben küçükken şimdiki gibi google professörleri yoktu.
Eğer bilgiye açsanız tek dermanınız Larousse amca veya 20. yüzyıl'dı.

Arada eve gidince hala alıp okuyorum. Sanırım garip ama 50 kere okuduğum bölümler var ve hala okurken aynı keyfi veriyor, ilk defa gibi. 
Hııı şimdi google var, wiki var, bu ansiklopediler boy ölçüşemez ama, şunu biliyorum ki bilgiyi arayıp bulmak bir sistem işidir, yoksa döner durursunuz, çünkü web search sizi aradığınıza değil most tıklanana yollar, ana başlıklar için olmasa da detay arama için, temel bilgi ve zamanında ansiklopedi yalamak şart (bence -ki çok iyi arama yaptığım tescillidir).

Listeye dönecek olursak çehrene bulaşmış, azıcık ölüm benim en sevdiğim 3. Pete şarkısı, devamı yanlış zaman, yanlış mekan şarkısı, üç, ikinin önermesine cila:), 4, iyi bir kulaklıkla veya ses sistemiyle, promilli dinlenesi, beş, devics lie to me'nin ilham kaynağı belki de,altı eşantiyon, yedi ruh çağırma seansı, acaip etkili yalnız, bir sürü ruh dolanıyor etrafta

Hiç yorum yok: