21 Şubat 2010 Pazar

Cuma/Cumartesi'den Aklımda Kalanlar

Radyo ise sadece müzik yayını olacak değil ya!
Zaten şu an bulunduğum ortamın teknik imkanları liste yapmama izin vermiyor.
Cuma ve Cumartesi günü ne zamandır aklımda olan ama zamansızlıktan yapamadığım şeylerin bir kısmını bitirdim.
Uzun süredir başladığım neredeyse hiçbir şeyi bitirememekteyim
Bu da baya canımı sıkıyor aslında
Neyse neler olmuş bir bakalım.

1. Cuma günü uzun süredir teknoloji sitelerinden takip ettiğim TV yi aldım. Zaten 1 yıldır LED teknolojisini bekliyordum (true led). Sony ve LG arasında kararsızdım ama LG öne geçti. Özellikle üzerinde bulunan USB port üzerinden MKV dosyası oynatması zaten diğerlerinin çok önüne geçmesini sağladı.  Bu koreliler harbi psikopat.


2. Genelde televizyonu haftada 2 dizi, 2-3 film ve konser seyretmek için kullanıyoruz. Sonuçta iyi bir ses sistemi şart. Onu da yenilemek istiyorum aslında ama kararsız kaldım. Ben bu konuda Sony ve Samsung marka iki modele indirmiştim tercihlerimi. Bayanların ilk sorduğu şey sesi iyi mi? olmuyor tabi. Akıllarına ilk gelen ''Kablosuz mu???'' Sırf bu soruna yönelik estetik soundbarlar revaçta. Samsung marka olan estetik olarak çok şık ancak TV hoparlörü kadar bile ses vermiyor. 5+1 e en yakın ses veren Philips. Haftasonu Palladium Darty de denedim. Surround sistemler kadar ses zenginliği olmasa da kablo derdim olmasın, blueray olsun ve  şık olsun diyenlere çok ama çok iyi bir alternatif. Beni bile neredeyse tatmin etti



3. Cumartesi sabah erken kalktım ve yeni TV yi ilk olarak USB den high definition kayıt Avatar Trailer'la denedim. İyiydi. Ama LED biraz alışkanlık istiyor. Ceren de ben de başta biraz seyir esnasında yorulduk. Görüntüler çok keskin belki de bundan. Avatar'dan sonra Coldplay (kendilerinin çok büyük hayranı olmasam da) 2003 London Live DVD sini izledim. Çok eğlendik! Politik'le girdiler. Onlar da eğlenmiş konserde belli.
CM ye destek olalım bu arada PLEASE MAKE TRADE FAİR


4. Sonunda kitabı bitirdim. Şiddetle okumanızı tavsiye ederim. Aslında çoktan biterdi çok beğenerek okudum da olmadı işte. Notlarımı da aldım! Her dahi'ye bir şarkı listem çıkacak. Pek yakında.....


5. Elizabeth' i seyrettim en sonunda. Tabi Yılizebet gibi garip bir ara sesle değişik oldu. Güzeldi. Ama bir eksiklik vardı neydi anlayamadım. Kostümler övüldüğü kadar varmış bu arada...


Maç Sayısı vardı Trt de. Sinirlerimi bozdu. En son öldürdüğü teyze ve Skarlet'in hayalleriyle konuşma sahnesi, Woody belki de sırf o sahne için çekmiş bu filmi.



6. Son olarak ben cover seven bir insanım.  Bazıları hiç sevmez en iyisi orjinalidir derler. Bu adamları da dinlerseniz mutlu olursunuz. Örnek koyardım ama dediğim gibi şu an gurbet ellerdeyim.
The Lost Fingers
İsimlerinin hikayesi de çok güzel. Ben bayılmıştım. İlgilenen için tık

Hiç yorum yok: