15 Şubat 2010 Pazartesi

Düzeltme



Dün yaptığım listede bir şarkının ismi ile kendisi uymuyor. Bundan sonra upload edince dinlemeden koymamak lazım demek ki. Akşam nöbette dinledim, baktım yahu bu şarkının ismi doğru, kendi başka. Haa benden başka kimse dikkat eder mi? Ben onu bunu bilmem. Birisi yahu buraya bunu koymuşsun ama bıdı bıdı tarih listesi bıdı bıdı yanlış bak onun aslı şu dese baya bozulurum sanırım.

Bu sebeple başta kendim, tüm hayali yayın ekibim adına özür diler, böyle bir hatanın tekrarlanmaması konusunda gerekli tedbirlerin alınıp sorumluluların uyarıldığı konusunda kamuoyunu bilgilendiririm.

Dün twitlediğim üzere Muhteşem Bay Dilki çok güzelmiş. Bu konuya dikkatimizi çekip ihmal etmeden seyretmemeize vesile olan herkese! teşekkürler ederiz. Bu da duyurulur kamuoyuna.


 ''The Landlady''. Çok nazik kişiler, fazla iyilerse bir de habire birşeyler içirmeye çalışınca aklıma gelir ürkerim.

5 yorum:

indis dedi ki...

düzeltme kamuoyu tarafındann kabul görmüştür. bilgilerinize...ancak ekibinize akılları bir karış havada gezemeyceklerini ve biraz daha dikkatli olmaları gerekitiğini söylemelisiniz!

roald dahl hayal etmeyi seven insanların umut ışığıdır, hayallerin boşuna olmadığını gösterir bence :) ama wes anderson'da hiç yabana atılır cinsten diildir. amma da bilirmişim ay bilmişim :)

çavv

Adsız dedi ki...

ay ay:) evet pek bilmişsin

kızıl yakut* bilmişliği bu))

* gönderme

ben acıktım bi mutfağa fıjjt uçmam lazım

ciao

indis dedi ki...

Gonderme gondermece dil ustunde kaydirmacaaaa. I see a free spirit out there !

Adsız dedi ki...

akşam vh1 da çok güzel konser vardı. seyredebildin mi?
bu arada yakında teman elinde olacak. kazık bir tema olması üzerine uğraşılarım sürmekte. öyle kolay değil guess bj'lik(blogger jokey, ben uydurdum oldu)
hadi güle güle gene bekleriz:)

indis dedi ki...

ne vardı seyredemedim :(
yandım vallahi, hem kazık olucak hem ben mükemmel olsun die uğraşıcam pehh sorumluluk üstüne sorumluluk yahu !!1