2 Mayıs 2010 Pazar

Devrik bir cümle olmak ben


Seyretmez olaydım diyemiyorum, dilim varmıyor ama film çok yordu beni, 
Remember Me' yi izledim bu akşam
Bak bu resimdeki ''zenci o yumruğu beklese yıkılmaz''
Benim durumum böyle gibi özet olarak

Filmden bence önemli 2 cümle: 

''If you could hear me, I would say that our finger prints don't fade from the lives we've touched.''


''Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.''


Senaryo Will Fetters'a aitmiş, kısaca özetlersem öykü kendi travmatik gençliği ve öfkesi üzerine şekillenmiş.
 Spoiler uyarısı yaparak seyretmeyeni uyarayım buradan  kendisinin röportajına ulaşılabilir.
Bahsetmemiş ama filmde karakterler, özellikle ufaklık buram buram Sallinger kokmakta

Tavsiye ederim. O kadar iyi ekipli, süper senaryolu kötü film seyrettim ki bu sene
Neyse emeğe saygı kötü değil de ya ben anlayamadım veya film kendini anlatamadı olsun
Remember Me ilaç gibi geldi.
Arada gereksiz koyulmuş birkaç sahne var ama o kadarı kadı kızında da olur.

Dedim ya i am knocked out.


Hiç yorum yok: