8 Mayıs 2010 Cumartesi

Somnifobi

Uyumayı çok sevmem
4-5 saat uyku yeter bana
Ne zaman çok uyumaya başlasam işler ters gidiyor veya gidecek demektir



Belki de işler kötü gidince mi uyumaya başlıyorum 
Muamma
Bu satırları yazan kişi birazdan akşam yemeği saatinde kahvaltı edecek...


İşleri ters mi gidiyor?
HAYIR
Ama uyku geldi ya devamı gelir endişesi içinde


Böyle tatlı tatlı uyku şeyleri düşünüyorum ki
Kurgu bir yerden kırılsın
Hangi kurgu derseniz
Henüz bilmediğim!


Dün DM tribute dinlemeye gittim
Gayet güzeldi tek sıkıntı DM Türkiye üyeleri fazla rol çaldı
Parça listelerini pek beğenmedim
Müdahale var gibi geldi
Ek olarak bir mekanın biz kendi üretimimizi kendimiz yapıyoruz diye gerine gerine gezebilmesi için
Ürettiğinin bir şeye benzemesi gerekir
Anosmik değilseniz yaklaşılmaz o brau'ya
Tadı güzel o ayrı (lezzet= tat, görünüm, koku)
Bir de ilk defa bir klüpte hadi kardeşim!!! hızlı hızlı bekleme yapma diyerek içeri adam itildiğine şahit oldum
Balans Minibüs

Hiç yorum yok: