30 Eylül 2010 Perşembe

Ütü

Öğretmenin çalıştığı yere okul, polisin çalıştığı yere karakol denmiyor,
Mekanlar içerdikleri personele göre değil, verdikleri hizmete göre isimlendiriliyor
Umarım!
Sıkıntı şurada ben hastanede çalışıyorum, evet burada sağlık hizmeti veriyoruz
Ama hastanede çalışan sağlık ''porof''osyonellerinin hepsi hekim olmuyor
Bunu her geçen gün daha derin hissediyorum
Ben bu arkadaşlara Doktor Mağara Adamı ismini taktım

Yaradılışın en baz formunu içeren davranış kalıplarıyla amaç belli
1. barın
2. ye
3. üre


Her yerde bu şekil insanlar olabilir eminim ama onlar yaşadıkları sosyal sıkıntılarını

''ben varya bennn, öyse %1 dilimi, 6 sene tıp, 5 sene ihtisassss'' diye çözemiyorlardır herhalde

Yani sen odunken, sadece ezber yeteneğini ölçen sınav sistemlerini aşıp ünvan al ve ortaya koyduğun her ahşap ürünü davranış kalıbına tek, tartışılamaz, kabul etmeyenin aklından şüphe edilir cümleyle karşılık ver

''ben var ya ben...''

Daha önce bahsettim, yaşamın koşulu seleksiyona uğramamak,
Seleksiyona uğramama yolu da güç değil adaptasyon'muş
Ne isim bulursak bulalım hepimizin çalışma sebebi, yaşamak ve bu yaşamı kendimize uygun olduğunu düşündüğümüz standartlarla devam ettirmek,
O zaman adapte mi olmalıyım?
Şimdiden kendimi dalları çıkmış veya verniklenmiş hayal etmeye başladım,
Elimde bir sapan hastane bahçasinde karga falan avlar, mağara duvarlarına maceralarımı çizerim, blog da neymiş peh

Kendi kendini kandırma sürecinde buna kişisel gelişim diyen de var:)
Sadece düşüşün yüksekliğini arttırıyoruz galiba

Neyse işimi, iş yerimi seviyorum
Sadece iyi ki silah taşımıyorum diyelim, bitirelim

Liste bu hafta çok dinlediklerimden
Miss Li 1 aydır loop, bir swedish'ten bu ses, ilginç 


İyi şeyler yok mu var!
Hayatta en son istiyeceğin şey ne deseler, C yle aynı yerde çalışmak derdim heralde
Gidişat o yönde
Nasıl olacak göreceğiz
2 yer seç C nin kurasında çıkmasın deseler, ki 30 civarı yer var
2 yer arasında seçim yapma hakkı verdiler ve bu 2 yer benim aman aman dediklerim oldu
Kısaca olayı veciz bir atasözü ile özetlersek...



Mini minnacık not: Emniyet müdürlerinin çalıştıkları yere de emniyet müdürlüğü denmiyormuş. Çünkü her nasıl oluyorsa bu müdürler de Kaptan Terrör Adamı olabiliyormuş
Bu durumun genel görünüşü üstündeki resimin altına çok yakışıyor

Hiç yorum yok: