18 Kasım 2010 Perşembe

I'd cut your



mmmmm,
Height (veya H-8) - is the one for me
It gives me all I need
And helps me coexist
With the chill

You make me sick

Because I adore you so
I love all the dirty tricks
And twisted games you play
On me

Space dementia in your eyes and

Peace will arise
And tear us apart
And make us meaningless again

Mmmm, yeah

You'll make us wanna die
I'd cut your name in my heart
We'll destroy this world for you
I know you want me to
Feel your pain

Space dementia in your eyes and

Venus will arise
And tear us apart
And make us meaningless again

Ooooh ...

BİRİSİ ÇOK DOĞRU SÖYLEMİŞ,
2. PARAGRAF YANİ:

hasta ediyorsun beni
çünkü öyle tapıyorum ki sana
bayılıyorum tüm o kirli hilelerine
ve üzerimde oynadığın çarpık oyunlara

ne kadar uyumlu değil mi filmle!!!



I'd cut your name in my heart
Denince aklıma geldi
Ülkemizde kesinlikle acemi kasap denen şey yok, hepsi iftira


Bu arkadaşlar aslında hepsi usta,
Bayram 1 kendi hastaneme 45 kadar kesi gelmiş sabah
Bunlara, özel zevkim yıllardır soruyorum ben ve cevap değişmedi hiç

1. sorum: nerelisin?
2. sorum: sen mi beceremedin, ne oldu?

Nereli mi elini kesenler?  %90 civarı doğu karadenizli
Bu bayram rekor giresunlularda, 2. sıra artvin ve 3. rize

Ne oldu sorusuna cevap ise kurbanı tutanın elinden kaçırdığı şeklinde.
Yani bizimkiler usta da tutan acemi

Şarkının kaydı Hullabaloo DVD'sinden. DVD'den dinlemesi buraya göre çok daha farklı. Dolby yerine DTS özelliğinde dinlerseniz sesi max 40 ses siteminde 15'i geçme imkanı benim şartlarımda yok, ev sallanıyor. Keşke tüm DVD ler DTS özellikli olsa

Hiç yorum yok: