6 Kasım 2010 Cumartesi

Yok böle dans

''Yaaahuu bir yürüyün gidin'' diyesim geliyor diyemiyorum tekrar olur diye
Ne zaman kurtulduk desek ünlülü iğrenç yarışmalardan yenisi çıkıyor 
Rasyonel çözümlerim var aslında Acun'un imhası gibi ama neyse.

Bir yandan da iyi geliyor, bu yarışma 
az önce söylenen doğruysa reytingen sie sıralamasında ersteymiş, 
eğer bu millet ki dansa meraklı, overcultured zümre pardon üverkültürlü seçkinci 
(amma moda bu ara bu kelime-selektivist, söylerken bile dilaytfıl) 
kendini tekrarlamakta dirayetliyse kişisel olarak benim hatalarımı tekrarlamalarım daha affedilebilir geliyor.

Şöyle bir özete baktım, danslarına bir yorum doğru olmaz eğer ki tarafımdan yapılıyorsa
her zaman dans eyleminin bedenime yapılmış maddi manevi eziyet olduğunu düşünmüşümdür
Benim için dans over over promilli çağlarımda, kol ve bacakların şuursuz sallanması
daha net açıklayayım, beni pinokyo gepettoyu da sarhoş hayal edin...
bu sebeple danslarına laf etmeyeceğim, şarkılar üzdü beni
Hayır dans-müzik uyumu şeklinden değil,
sadece çok sevdiğim şarkılarla kimlerin nerede kiminle ne için dans ettiğini görmek üzdü


Bunun şarkısı beni ilgilendirmez de arkadaş nedir bu GC. Hayır ilk gece vs falan da 
Kardeşim bu herif türkiyenin en salon salomanje adamı değil mi?
Yerli Jack Nikılsın, ''empty tuxedo'' şeklinde özetlemiş kendini
Neyse çok saydırmayayım, belki GC elenirse seyrederim.

2011 nasıl bir yılsa tüm büyük gruplar albüm yayınlıyor
Dedikodulara göre hemen hemen hepsi de baya iyi olacakmış.
U2, Fiona Apple, Amy W., Adele, REM, Radiohead, Metallica, Foo Fighters, Prodigy 
hemen aklıma gelenler

Ne zamandır liste yapamıyorum, grooveshark aksak timur oldu tabi,
Çok sıkı dinleyicisi olmasam da yerli rock müzik parçalarında da sevdiklerim var.
Tabi tam rock diyemesem de, milli alternatif veya her ne isim veriyorlarsa
En iyi 50 türk rock şarkısı listesi yapmış bir arkadaş

1 yorum:

santa_bora dedi ki...

p.s: 0.48-0.60 saniyeler arası videoda kırılma anıdır