17 Şubat 2011 Perşembe

küçük insan

hemen hemen eve dönebildiği her akşam (ki bu bu aralar pek sık olmuyor nöbet tutmaktan) 1-2 saat müzik dinleyen bir insan olarak, bu ara en büyük zevkim dear küçük insanla müzik dinlemek. küçük insan başta dirensem de artık kabullendim ki bir c/p. tek farkı daha insancıl, sevecen ve gözleri benden daha güzel-mişş:) benden en zıt yönü olan sevecenliğini resim de de saklayamamış kerata.

tüm insanlığı çok seviyorum bakışı

akşam 6-8 arası keyfinin doruğunda olan ve yazının devamında kısaca k.i. olarak anılacak kişinin müziğe ilgisi aşikar, bunu fetal döneminde gittiği konserlere ve evde ve arabada daimi çalınan annemin tabiri ile bangırtıya bağlayabilir miyiz, donno!

normalde bu k.i. lar uzun süre tek şeye konsantre olamamaktalar, ilgileri dağılmakta, my k.i. ise eğer bir şarkıyı sevdiyse far ışığında kalmış tavşan misali gözler açılıyor ve benim şahsi kanaatime göre beğenme göstergesi olarak höööö, höööö diye ses çıkarıyor.

metodolojimiz şöyle, i tunes şafıl edilir, tavşanlaşma ve höööleme süreci kaydedilir, sonra araya süreler konarak hööö pozitif şarkılar tekrar çalınır tepki şans eseri mi, yoksa bilinçli mi araştırılır. ben deneyimin metodolojisinde 1 şans, 2 acaba, 3 okeydir olarak kurgumu yaptım. bu pazartesi başlamış bir deney olup şimdilik höööö, höööö listemi aşağıda sundum.

yeni bj'imiz tabi kısaltma biraz kirli zihinlere gıdık gıdık oldu ama geç şimdilik diyeyim bir moderatör edasıyla, blog jay'imiz k.i'nin listesi şu şekilde;




102 şarkı dinlemişiz, içinde şiddetli bas ve sert rif içeren şarkıları sevmiyor, ama onun neyi nasıl duyduğunu bilemediğim için yorum yapmak için erken. 

bende tarihe not alayım:
1. elli kere yemin etsem de bir daha yapmam diye yine işyerinde aynı ameliyatlara devam
2. herkes abisini bilecek, ender'in lafı  bana iğne amaçlıüretilmiş laf bu ara kulaklara küpe
3. havalar düzelse de yürüyebilsem, soğuk değil de erken kararıyor hala

gereksizlik, -311868.70034246566'dan bildirdi.


Hiç yorum yok: