18 Ocak 2010 Pazartesi

I hate December

Sabah kötü mü başladı demiştim. Siz bir de şimdiki halime bakın. Resmen bitik durumdayız. Nöbet ekibi böyle susuz kalmış manda turgoruna sahip gözlerle bakışıp duruyor. Servis desen ağrısı olmayan yok.
Ben bu kış aylarını sevmiyorum. Kesin karar verdim. Yıllık iznimi Ceren'le de konuşup kışları kullanacağım. 1 ay kesin lazım. Şimdi eski dosya tarihlerine baktım tüm vukuatlar aralık kaynaklı.
En sevmediğim ay olarak Aralık ayını ilan etmiş bulunmaktayım. Aralık ayı ile ilgili aklıma gelen ilk şarkı da bu:

All I know is what I feel
And what I feel is all too real
It's pecking hard
It's cracked the egg
It's come to life

Oh God I hate December

All I know is what I dream
But lately dreams, have been such scary things
Of suicide and frozen ice over my pale body

Suffocating December

Bu şarkıyı da hiç sevmem nereden geldiyse aklıma



Bu arada şarkı isimlerini alt alta okuyunca şiir gibi oldu:)

I hate december
December
December
December
Cold december
Worst december
My december

Hiç yorum yok: