17 Ocak 2010 Pazar

Pazar nöbeti

Nöbet çok b.tan başladı. Umarım ilerleyen saatlerde düzelir.
Bu hafta baya baya kötü bir hafta oldu. My best of worst weeklerde top 10'a oynar.
Önce grip, sonra diş, yetmezmiş gibi i have a new C.K.
Eee yetmez, bu mu my best of listesine sokan haftanı derseniz ''hı hı evet evet derim''

  Recovery'de genius, Protection'da moron bir geçmiş sahibi olarak bu günün şarkısı olsa olsa bu olur.
Rezső Seress canisinin ellerini kana bulamış olan bu iç açıcı pazar eserimizin orjinalinin ingilizce ve türkçe çevirisi şu şekilde:



Rezső


İngilizce 
It is autumn and the leaves are falling
All love has died on earth
The wind is weeping with sorrowful tears
My heart will never hope for a new spring again
My tears and my sorrows are all in vain
People are heartless, greedy and wicked...

Love has died!
The world has come to its end, hope has ceased to have a meaning
Cities are being wiped out, shrapnel is making music
Meadows are coloured red with human blood
There are dead people on the streets everywhere
I will say another quiet prayer:
People are sinners, lord, they make mistakes...
The world has ended!

Türkçe
Mevsim sonbahar ve yapraklar düşüyor
Dünyadaki tüm sevgi öldü

Rüzgar kederli gözyaşları dökmekte
Kalbim bir daha asla umut etmeyecek yeni bir baharı
Gözyaşlarım ve acılarımın hepsi boşuna
İnsanlar kalpsiz, açgözlü ve günahkar
Sevgi öldü!
Dünya artık sonuna geldi, umudun bi anlamı kalmadı
Şehirler yok oldu, şarapneller yapıyor müziği
Çayırlar insan kanından kıpkırmızı
Bütün sokaklar ceset dolu
Sessiz duamda söyleyeceğim:
İnsanlar günahkar tanrım, hatalar yaparlar...
dünya sona erdi!


Benim kişisel tercihim Diamanda olacaktır.
Onun yorumunda sözler daha farklı

Sadly one Sunday, I waited and waited
With flowers in my arms, for the grief I'd created
I waited 'til dreams like my heart were all broken
The flowers were all dead and the words were unspoken
The grief that I knew was beyond all consoling
The beat of my heart was a bell that was tolling
Saddest of Sundays

Then came the Sunday when you came to find me
They brought me to church and I left you behind me
My eyes would not see what I wanted to love me
The earth and the flowers are forever above me
The bell tolled for me and the wind whispered 'never'
But you I have loved and I bless you forever
Last of all Sundays

Bu ara ziyaretçim arttı:) Alın bakalım 
Benim pazarım kötüyse affetmem size de yar etmem eğlenmeyi

1 yorum:

Adsız dedi ki...

hayvansın!!!