24 Mart 2010 Çarşamba

Adliye

Yarın sabah 9'da Kadıköy Adliyesinde davam var!
Ben davacı olmuşum haberim yok ama bir kağıt verdiler elime 
Eğer gitmezsem CMK 2352 den gereğini yaparız demekte
Ben de her ihtimale karşı savunmamı hazırlıyorum!


Davacı da olsam neme lazım ayağa kalk gereği düşünüldü
sen tanıktın, sanık oldun 
yahut 
davacıydın ama ''kararımız sanığa beraat sana müebbet''
gibi olaylara hazır olmak lazım...
Ben savunmamı aşağıdaki veriler ışığında hazırladım
Çok ümitliyim...


Eğer bu prototipte duygusal bir konuşma işe yaramazsa 
tribünlere oynamayı düşünüyorum.
Tamam yaptım, ama sor bi neden?



Baktım ki tribünler de aleyhimde elden ne gelir
Şöyle klark bakışı ve gururlu bir edayla tüm heyete bakıp...

3 yorum:

indis dedi ki...

hayırdır inşallah, what's happenniiing?

Adsız dedi ki...

2 sene önce iddiaya girip kaybettiği halde gereğini yerine getirmeyen birini YANLIŞLIKLA vurmuştum da onun davası, önemli bişey değil yani! zaten beraat ettim mahkeme ağır tahrik kararı verdi...

indis dedi ki...

Hahahahaaaaaa Ben iltica ediyorum su an havaalanindayim. Nanik