23 Nisan 2010 Cuma

“10, 9, 8, 7, 6, 5......ve sıfır.”



FUMP, the funny music project
Editors vokali, leadi herşey, Tom Smith de  ''Still nerd'' demiş proje kapsamında

Nesi komik ki bunun:

Steven Hawking says I'm still a nerd
There's no reason I should have matured
I can hack your whole life with a word
And you'll never know what just occurred
So be nice to me, I'm still a nerd


Şu bana daha komik geldi


Keep a light on those you love
They will be there when you die
Baby there's no need to fear
Baby there's no need to cry
Every little piece in your life
Will add up to one
Every little piece in your life
Will it mean something to someone?




Bu Fump organizasyonu ile daha sık karşılaşacağımı hissediyorum.

My Way genelde belli bir jenerasyonun cenaze marşı olarak seçmesinden midir bilinmez
ölümü anımsatır hep bana




Bu cover kendi yolunda gidenlerden John Simon Ritchie'ye nam-ı diğer Sid Vicious'ait


Bilinmeye değer bir hikaye tabi bence, sence de öyleyse
click , click , click 

Bugün büyük bir gazetenin eski genel yayın yönetmeninin yazısını  okuyunca sabahın köründe
ŞAŞIRDIM.

Demek ki bu aralar aynı şeyleri düşünmekteyiz
Ama önce ben yazdım.
Hehehe veya daha komiği güne beni okumadan başlamıyormuş
Bahsi geçen filmi seyretmek için PLAY
E.Ö' ün aklına bu filmi seyretmeyi getirip yazmaya iten ŞEY

Not: attığı başlığı çok beğendim

Hiç yorum yok: