7 Nisan 2010 Çarşamba

10-9-8-7.........

Ve evet yeni birine şu an için başlamış bulunmaktayım
Sevmeme sebebim süreç değil de sonucu,
Birileri hiç umurunda olmasa da sırf gelenek yerini bulsun diye bişeyler dediği zaman
Ya da yaptığı zaman samimi gelmiyor bana
Neredeydin ki sen süreçte
Sonucunu ve yeni başlangıcı dım dımlama hakkını buluyorsun
Öyle işte, hayır sakıncalı durum şu mesela x kişiye sevgi katsayım diyelim ki 57!!!
(uydurma değil kişisel katsayı çetelem var hehehe)
Neyse o kişi bana bu yaptığını mesela katsayıyı 65 yapmak için davranıyor gibi geliyor ve hooop 50
Sakıncalı şeyler yani bunlar.
Halbuki elli kere söylememe rağmen laf dinlese ve yapmasalar bu işleri hopp olacak katsayı 75!
Pasif kazanımlar varken, aktif kaybedişler (vaysss bu lafı baya sevdim)
Durum böyle işte öz anne babama kabul ettirdim, karım bile artık saygı duyuyor
Ama anla anlatabilirsen etrafa


NOT: bu arada tersi geçerli değil, ben severim
oooo olmaz öyle şey demeye de kimsenin hakkı yok
çünkü benimki sizi temin ederim
fonines değil

3 yorum:

indis dedi ki...

üzügünüm ama bu söylemler bana pek anlamlı gelmiyor. eğer benim doğum günümü kutlayacak olursan senin samimi olmadığını düşünebilirim :) bence doğru kombinasyonlar;

1- hiç kimse senin doğum gününü kutlamasın ve sen de hiç kimseninkini kutlama

2- herkes seninkini kutlasın ve sen de herkesinkini kutla

öyleyken böyle, şöyleyken de böyle türünde şeyler olmasın! ben de temin ediyorum ben hiç fonines yapmıyorum (ne demekse) :) yaa işte böyle santa fe :)

Adsız dedi ki...

defterim yanımda değil ki kaçtın kaç oldun not alayım:)
önce çok kırmayacaktım notunu da santa ''fe'' bonus oldu:)

Adsız dedi ki...

Sevgili Hindi's
Nereden çıkardın ki doğum günü olduğunu mevzunun!!! Çok farklı şeyle ilgiliydi oysa ki:) algı demek ki!!!
Benim doğum günüme daha 10 günden fazla var...
Alırsın artık o zaman bir hediye ağanın eli tutulmaz...