11 Nisan 2010 Pazar

Metromtrak autobüsümsü

Bugün Ceren nöbetten çıktı ve onu almaya gittim
4 senedir karşıda ve bu benim 3. gidişim hastanesine!
Bir kere başlarken elinden tutup götürdüm:), bir kere bir kere işte, bu da 3 oldu
Akşam set-listimi yaptım, Kadıköy-Eminönü vapur ritüelimi zevkle gerçekleştirdim


I am the man of mass transport
Araba sevmem, eğer sıralıyacak olursak şehiriçi ulaşımda en sevdiğim vasıta
1. vapur
2. minibüs
3. dolmuş
4. taski



4 senedir İstanbulda hiç otobüse binmemiştim. 
Bugün metrobüsle döndük (malum kaza sebebi ile 21 gün oldu bizim 4 teker yok) 
Valla fena değil, zırt pırt durmuyor. 
Ancak eksiği duraklar yazmıyor, habire burası neresi diye otur kalk. 


Sanki muavin gibi herkes te bize sordu Edirnekapı bura mı? 
Zincirlikuyu geldi mi? 
Eeeeee Edirne başka tarafta olsa gerek teyze biz bilmiyoruz da dur bir sorup öğreneyim vs vs
Sıralamada değişiklik yaptı dolmuş üstü minibüs altı oldu.
Vapur ve minibüsü sanırım birşeylere değişmem

Seyahat notları:

1. çalışma odamı değiştireceğim ve bu işi İkea'dan hallettim

2. C'nin yine imelda marcos sendromu azdı, aynı ayakkabının bir sürü rengi neden alınır? Hayır ben kendisine soruyorum, cevap hayatım sen anlamazsın boşver!

3. Önce hayallerini kurdurup profiterolümü çaldılar

4. Karaormanı özsüte özel pasta sanıp o pasta bizde yok siz özsütle karıştırdınız diyen garsona özsüt annesinde vitaminken biz karaorman yerdik dedim, anlamadı, anlasa gülümserdi heralde

5. Forum İstanbul mimari olarak fena değilmiş, içerik kopyala yapıştır

6. Ben ilk defa gördüm. Çin yasemin ejderha çayı.
 Arkadaşım çinden yeni döndü o getirmiş. 
Suya bitki topunu atıyorsun, yavaş yavaş çiçek açıyor suda ve demleniyor.
 Görsel olarak süperdi. Her toptan başka tipte çok güzel çiçek çıkıyor.



Hiç yorum yok: