10 Nisan 2010 Cumartesi

Gitme(me), dinleme(me) rehberi/2010

Snow Patrol bu senenin (şimdilik) bana en büyük güzelliği oldu. Şimdilik diyorum çünkü Rakın koktan büyük beklentilerim var, göreceksiniz!

Groove Armada: vertigo hastalığı olanlarda tedavici edici etkileri var:) Klas 4 bilgidir ona göre...

Masif Atak hakkında bişey demiyeceğim.  Trip hopçu mu olsaydım demeden geçemiyeceğim, 2010 onların yılı.

Sepalçura deme modası vardı bir zamanlar. Bahsettiğim seneler 80 sonu 90 başı. Herkescikler Menovır ve Metalika dinlediğinden herkescik olmamak için abi etkisiyle Slayer'la beraber az dinlemedim. Evet itiraf ediyorum ben siyah tişörtümle, kafa salladım amaçsızca...Ama şimdi dile kolay 20 sene olmuş, pehh derim. Buyrun bir masiv kavırı...Artık kafam bir tek buna dayanabiliyor

Kıvranan belliler yahut cornus mas da birleşme şerefine gelecekler bakalım nasıl olacak. Amma reyuniyın oldu bu sene, rak bendlerde sevgi ve barış yılı ilan ediyorum 2009-2010'u. Keşke rak bend olsaydım. Kiss them they are ayrişş

Revaniler'den birini pek beğeniyorum. Ruj reklamında da oynasa herkes foo fighter olurdu heralde. Acaba diğer grup isminin bununla ilgisi var mı geyiği yapmayacağım.

Olağanüstü şakşakçıysanız  (yazarın notu, hehehe) ve funk seviyorsanız, sevmiyorsanız da dinlenebilir

Anatema gibi... ama değil, böyle polonyalı olsam, dertli olsam imoşınıl bir bünyem olsa ve ısrarla rak formunda uzun hava söylicem derseniz Riverside çıkıyor ortaya. İyiler yalnız, vokallere etenşın pliz 

U2 işte yine bir hayırsevicilik şarkısı. Neyse Snow hatrına bir de hanımın hatrına, pek sever kendileri bönöyu

Dets not may neym'i bbc live harukuladesinde dizi'den dinlemeyi daha çok seviyorum ama TT de sahnede Audi adaşı gibi...

Eric Clapton'u sevmem. Seveni de sevmem. Sebebi bende saklı.

Infected Mushroom, artık yaş kemale erdi mi diyelim bilemiyorum şimdi gidemem heralde ama 2003 te sefil çömez asistanken dinlemiştim. Baya kuduruk oluyor konserleri.  Korumasız gidilmez.

OOOoooooooooOOOOOooooooOOOOO Engel çıkmaz da giderim umarım. Keşke gündüz olsa...

Zaten biliyordum ki ben bu hale geleceğini, FD sizin için Feridun Düzağaç benim için fayn&dureybıl

Ayyyyyyyyyy Bob Daylınnnnnnnnnn, huuuuuuuuuuu, diyen spanç bob kuşağına gıcık olduğumdan pek ilgimi çekmedi. Ben şahsen haz etmem kendisinden edene de ilişmem. Not ne demek istediğimi konsere gidip sadece ismi için gelen nüfusu ve konserdeki kabakçiçeği hallerini görenler daha iyi anlayacaktır. i think he closed his era before i born bknz: bence 

Ben bir Mançester'li Lamb bilirim. Bunu da neyse devamı fill in the blanks with the suitable word that is not given here olsun


Acelem var tipoloji ile uğraşmamak için törkiş ingliş yazdım, kusura bakmayın

Hiç yorum yok: