17 Mayıs 2010 Pazartesi

Eeee, şimdi ne olacak?

Erikle başladım portakalla devam edeyim bari!
Alex efendi'nin buyurduğu gibi ''eee, ne olacak şimdi?''
Bu soru parabolun inen kolunun sorusudur (x1,y1)

Aslında tam inen değil de inerken x çizgisine değdiği yerde sorulur!!!
yok  vazgeçtim
Aslında değdiği yerde de değil
 deyip ''hah şimdi eziyet bitti'' diye düşünüp
çizginin x çizgisini geçip eksiye gittiği yerde (y0) sorulur
veya
x'i geçip dibe inerken yükselmeye başladığı yerin sorusu da olabilir bu (x2,y2)

Ama hemen hemen hiçbir zaman (x3,y3) te sormaz kişi
Age of ''Hayat ne güzel, herşey ne iyi laylay lom'' noktasında
Ne mi diyorum?
Meyve salatası gibi aklım bu aralar

İndin indin bir umut vardır içinde ha bitti ha bitecek bu işkence diye
Böyle yer yaklaşırken çarpmana az kalınca kabullenirsin ki bitişi hoooopppp
Yer yarılır düşmeye devam
Ne oluyoruz yahu nolacak şimdi daha nereye kadar derken
Pıtt herşey ters düz başlarsın tırmanmaya
Yüksel ey sefil yüksel derken bir gaza gelirsin tutmayın beniii
Bu arada da her öngördüğün gerçeklik senin kontrolün dışına çıkınca
''eee şimdi ne olacak?''

Tabi bir de Darwinist parabolistler var (ben uydurdum)
Güçlü olan yaşar
Güç günümüz ahlak sisteminde= adaptasyon
Onun yolu ne bu sistemde ya düştüğünü hissetmiyecek, hissettirmeyeceksin
veya
düşmeme yolları, çıkarken de göze batmama yolları bulacaksın
(kamuflaj en ilkel adaptif yollardan biri)


Bunun yolu da var.
Eğersin x'ini y'nini, eskiden sana yanlış gelenleri koyarsın
K.G.G. sınıfına, yani adapte olursun


Bir alıştı mı bünye x'in üstünde kalmaya
Eğer, büker durursun düzlemini
Eee ne olacak şimdi?
Ne olacak sen takdir edilen, sevilen başarılarla dolu bir yaşamın yolunu buldun.
Senin f(x) belli artık
Sağa dön sola dön kıvrıl, çalkala


Neden mi yazdım bu kadar şeyi
Bu düzlemler çok göreceli ondan yazdım
Kime göre neye göre yükseliyorsun veya düşüyorsun ey kardeşim
Her bakış açısına her x veya y değerine göre değişir bu
f(adaptasyon) seni otomatikman portakal yapar
Gel organik portakal ol
Eee iyi de şimdi ne olacak?

Bilmiyorum
Normalde buraya şarkı koyardım ama yok şu anda
Ama olsa
M. Pitt Death to Birth
Metallica My Friend of Misery
Pulp Bar Italia koyardım
Dinlemiş farz edin.
Yolunuz açık, f parantez içindeki x'iniz özgür olsun

Hiç yorum yok: