19 Mayıs 2010 Çarşamba

They've taken his Sondra...

Bugün şans eseri ikinci defa Frantic'i seyrettim
Önce hatırlayamadım, seyretmeye başladım nostaljik aksiyon filmi diye
Sonra anımsadım kara komedi olduğunu
Hayatımda bu kadar garip senaryo az gördüm
Imdb'ye göre çok sahne kesimi olmuş, belki de sebep budur diyecem ama yok
Adam dünyaca ünlü cerrah ama en az üç-dört defa sağlık kuruluna başvursa ailesi bakım yardımı alır mı diye düşündüm Acaip sürreal sahneler de vardı, bir örnek sahne anlatayım: 
Filmin sonunda michelle' ciğim hayatını feda eder, Dr Walker karısı Sondra' sına kavuşur (evet sandra değil sondra)
Michelle'nin cesedini ortalıkta kalmasın diye çöp aracına atarlar eşiyle
Ve tam çöp aracı ezerken yükünü kompresiyle 
Dr. Walker ve zevcesi göz göze gelir ve ''Walker the doctor'' seviyorum yavrum seni diyerek karısını öper
Yuhh
Daha ne bombalar var da neyse




Bu arada unutmuşum, Michelle (Emmanuella Seigner) çöpe atılamaz atılmamalıdır.

Hiç yorum yok: