19 Mayıs 2010 Çarşamba

2 Çığlık, yalnız kimin attığı belli değil!


Yakından tanımayan pek bilmese de bu satırları yazanın ciddi bir müzik bağımlılığı var
Bu o kadar hoşuma gitmiyor
Neden derseniz bağımlı olmaktan hoşlanmıyorum
Hikayeyi anlatmaya gerek yok ama bir hatırlatma için IŞINLAMA 
9 şarkı var elimde. Sonuçta istek istektir. Bazılarına inanılmaz motive olmama rağmen
bazılarında kös kös kaldım.
Bu sebeple listenin yayını bölüyorum.
Bugün beni en fazla heyecanlandıran!!!, son kulak pası atışı barutum olmaları için sabırsızlıkla beklediğim
2 parça var

Ölmeden önce ''son isteğin nedir?'' dediğiniz kişi kereviz veya bamya yemek yahut Çorum'u görmek derse
''De git işine manyak' diyemezsiniz değil mi?
Bu nedenle buyrun bakalım kim ne dinletmek istemiş evrene

1. İstek sahibi: F.İ
Kendisine bu soruyu sorduğumda aslında az çok beklediğim cevaba yakın bir yanıt aldım. 
Kendisi genelde batılı zevklere sahip olup toplum içerisinde bunların reddinin doğru olduğu gibi bir saplantı sahibi:)

O insanlara son şarkı olarak Müzeyyen Senar dinletmek istedi.


Neden diye sorduğumda eşine baktı ve muck yaptı. Tüm dünya ne yaparsa yapsın müziksiz
 o an çocuğumun anasına aittir anladım ben bu ritüelden. 


Ben şahsen bu yasaklar başlıyacakken Müzeyyen dinlersem o an aklımdan neler geçer bilemedim. 
Şarkıyı açtım, kapadım gözlerimi aklıma teslimiyet geldi.



2.İstek Sahibi: M.İ

Kendileri efem İbrahim Tatlıses'ten Ağrı Dağın Eteğinde isimli şarkıyı istedi son şarkı olarakDiyeceksiniz ki: söylemedin mi tüm evrene dinleteceksin, bu senin son dinlemek istediğin değil (ki öyle bile...), insanlığın son dinleyeceği parça olacak diye
Dedim, o da ben bunu istiyorum diye yanıtladı. Hayal etmeye çalıştım edemedim, olmadı
 

Ağrı dağın eteğinde
Uçan güvercin olsam
Türkü olsam dillerde
Diyar diyar dolansam

Başımdaki sevdayı 
Karlı dağlara mı yansam
Bu bendeki aşk değil cano cano
Söyle bana nere gidem

Oy ben nidem nasıl edem 
Başım alıp nere gidem
Bu bendeki aşk değil cano cano
Söyle bana nere gidem

Sen orada ben buda başım yine belalarda
Koyma beni buralarda cano cano 
Söyle bana nere gidem
Başındaki sevdayı

Durum budur
Yarın sıradaki 2 ile buluşmak üzere
3



1 yorum:

indis dedi ki...

vay canına, ilginç seçimler olmuş vesselam! hadi diğerlerini de açıkla meraktan çatlattın bizi zati. sen soruyu sorduğundaan beri neredeyse 2012 yılı geldi, dünyanın sonu geldi santa fe efendiii!