25 Haziran 2010 Cuma

Limonata

İki gündür aklıma geldikçe düğünde halay çeken limon-adam çok gülüyorum
Hayır çok komik değil de reklam bitti sanıp ekranda limonta şişeleri yok olduktan sonra 2-3 saniye kendi kendine bir figürler falan yapıyor salak yaratık
O an beni bitiriyor, hepimiz biliriz: Hani böyle çok keyifli olursunuz da sanki o an yaptığınız şey çok mantıklı gelir, ama aslında şöyle bir çıkıp bakabilseniz dışardan komiksinizdir...Ve bu olay genelde düğünlerde, konserlerde olur
İmrenme gülüşü aslen...
Benimki kınama değil aman yanlış anlaşılmasın, çok imreniyorum o kişileri seyrederken.



Bu sınav işi beni yordu, sınav geçse de kafam rahat etse diyordum ama şimdi daha zor. 10 gün içerisinde açıklanması lazım, çünkü pozisyon alamamak beni geriyor. Olumsuz olması halinde sınavın tayin istemem lazım, çünkü İstanbul'dan her yere gitme hakkım var, öbür türlü C. ye tabi olursak işimiz çok zor hele bu sıralara ortam iyice gerildi
Tabi bu gerginlik yol, su, elektrik olarak iş yerine yansımakta, bugün ayın son cuması yani aylık eğitim günü. Pençelerim dışarda 2 nörodol + 2 largactili az gelmiş mike tyson gibiydim maalesef. Eminim bebeler bu halimi özlememiştir, aslında ben de özlememişim...



Bu hafta hava bir garip gitti, güneşli havaları sevmem ben
Bunun sebebi 18 yaşına kadar hayatım boyunca yetecek sıcağa maruz kalmış olmam olabilir
Hafta sonu yağacakmış, bir üzüldüm, bir üzüldüm ki anlatamam
Yazık tam mevsimi açık hava konserleri falan, zor olacak giden müzikseverlere
Eeee gülü seven dikenine katlanır da diyen çıkabilir, şiddetle kınıyorum bu söylemi





Hiç yorum yok: