27 Haziran 2010 Pazar

Monşerler...

Servisin kıdemli 2 uzmanı bir-iki aydır bir telaş içinde
Sosyal komite diye bir oluşum var ve tek tek gezip hobileri falan soruyorlar
Bu abilerimi de onların tabiri ile punduna getirip koroya sokmuşlar!
Bana da geldiler müzik dinlerim dedim, başhekimliğin üstünde salon var, ses sistemi var
'' kendi seçtiğiniz şarkılarla bir dinleti yapmak ister misiniz?'' dediler.
Çok güldüm...
Neyse hikaye bu değil. Bizim abiler ve çoğunu tanımadığım ablalar çalışmış konser vermişler
Bir şeyler oldu, sınav sebebi ile tam konsantre olamadım
Ancak bugün hastanenin web sayfası 3. gözümü açtı ve olayın vehametine vakıf oldum.
Abiler baya coşmuş, bana niye çaktırmadıkları belli MONŞERLERİN:)


Buradan sesleniyorum MO abi, OB abi değer miydi?
 yıllarca gizlediğiniz TRT sanatçısı olup, il il, konser konser gezme hayalinizi gerçekleştirme tutkunuza yenik düşmeye değer miydi?
Hiç mi düşünmediniz Santa bunu duyar, resimleri ele geçirir...
Şimdi videosu varsa bulmam lazım
Kapanan gözler, iliklenip ön düğme çıkılan sahnede kırılan gerdanları, sözler ve içerikleri ile uyumlu olarak isyan dolu kafa sallamalar


dn: her ikisini de tebrik ediyorum. kaçırdığım için çok üzgünüm.

Hiç yorum yok: