4 Haziran 2010 Cuma

Pembe



Pembe kırmızı'nın ayakkabılarını fırlatıp 

saçlarını saldığı zaman aldığı renktir.

Bej kadar kaygısız 

ama bej gibi sıkıcı ve donuk değil,

 kayıtsızlığında bambaşka bir eda var

Şu ara okuduğum bir kitaptan alıntıdır. 
Çok hoşuma gitti, kaydedeyim dedim.

Aslında kitap okurken not almak gibi kötü bir huyum var
Ama şimdiye kadar hiç geriye dönüp o notlara bakıp bişey anlayamadım
O an aklımda ne varsa abuk subuk kelimeler yazmışım
Örn: gugu guguk kelebek yanında da 3 yıldız
sayfayı tekrar okudum, evirdim çevirdim anlamlandıramadım


Bu sıralar çok dinlediğim i tunes' a göre aşağıdakiler çıktı
Diving with Andy bu ara favorim
Fransız lar ama onların günahı olmadığına kanaat getirdim
Elma şekeri fanatiğiler, sevmememe rağmen benim bile canım çekti



Morrisey'de I.B E.H ile sabah gazım oldu  bu hafta
The Strokes ve TLSP da Haziran başının favorileri
Bu sözleri sevdim bir de

I guess everybody's week must have been pretty rough
Cause everybody's drunk, loud and pissed off
I know you hate to be impressed with someone else (other than yourself)
But you know trying to hold back on being an a*sh*le helps



Yarın İzmir'e gidiyorum, ilk gittiğimde çok eğlenmiştim
Sürreal değil überreal bir fal deneyimi
Korkunç bir misafirhane ve içerdiği düğünü
Şahane bir E.Z. alışverişi
vs vs
Sonra aynı tadı vermedi hiç
Umarım bu sefer değişir



Hiç yorum yok: