1 Haziran 2010 Salı

Haince oyunlar bunlar yapma...

Bugün misafirim BarBar


Kendisi ilgi alanına giren yaş grubunu değiştirip 
İspanyolca, bol kalça hareketini beraberinde getiren müziklere ilgi duymaya başlamadan önce
 en takdir ettiğim müzikseverlerden biriydi
Bu süreçte ben şarkı istediğimde ikinci en uzun süre isteyen 
offf aman vay amann seçemiyorum az bekle kişisi oldu


Eeee seçe seçe ne mi seçti
Kendileri o akşam bekleşenlerin ''a...a s....a'yı'' seçti!!!
Ne hain bir oyundur bu demeyi, şaka değil mi? böyle bir olay olmayacak demeyi belki de...


Bunu istemedi kendisi
İlle de gelecek HİM söyleyecek dedi
Peki kızma birader


Chris İsaak'a gıcık olmam münasebeti ile (amma huysuzum!)
Bu seçimi ben de sevdim aslında
Aslında konsepte oldukça uygun bazı söz öbekleri içermekte parçamız


dünya ateşler içindeydi, kimse kurtaramazdı beni sen hariç

tuhaf, şehvetin insanlara yaptıracağı budalalıklar

hiç hayal etmemiştim senin gibi birisini tanıyacağımı

hayal bile edemezdim senin gibi birisini kaybedeceğimi

yok yok, ben aşık olamam
mantığın sesi fondan gelir ki bu bölümü o gün toplanan musikiseverler bir ağızdan söyleseler fena olmaz

hep kalbin kırılacak burada


sakın sakın, ben aşık olamam

sana

Oynamak için amma hain bir oyun

bu şekilde hissetmemi sağlaması falan

Yapılmayacak kadar kötü bir şey

izin vermen bana 
senin hayallerini kurmam için

Söylemesi bile amma berbat bir şey fakat,

sen asla benim hissettiklerimi hissetmedin

yaptığın ne kadar kötü bir şey

yani bana hayaller kurdurman
 
ıghhhh olmaz ben aşık olamam

hayır aşık olmak istemiyorum

sana

şimdi tamam aşka hazırım!!!

seninle

fakat hiçkimse sevmiyor ki kimseyi

Modifiye çevirim budur, hoşuna gitmeyen kendi sevdiği gibi dinler
Ama eğer bir gün gerçekten müzik dinlemem engellenirse ve kimse buna isyan etmezse 
o zaman artık benim için
nobody loves no one'dır 

Ben bu halini daha çok seviyorum daha önce demiştim
Ama burada mı orada mı şurada mı hatırlayamadım


BarBar the barbaryanın da isteği kaydedildi distopik öykümüze
Kendisinden daha çok Bebe'den como lo olivos beklediğimi ama beni şaşırttığını tekrar dipnot olarak ekleyeyim


Hiç yorum yok: