13 Haziran 2010 Pazar

@ postblue

4 gündür Ankara'daydım
Zorlu süreç en sonunda bitti
Şubat'ın 5'inden beri bekle bekle çalış 5 nisan'da yazılı geldi en sonunda sözlü sınav
Eeeee o da tam bana göre oldu. Tam 23 soru.


Hayatımda ilk defa bir sınavdan çıkarken kapıyı zor buldum
Hayır ona canım sıkılmadı da sınav çıkışı bir salaklık yaptım gene ve çıldırdım, ki hala çıldırmışlığım devam ediyor

On milyonuncu defa yemin ederim ki kimseye kibarlık yapmayacağım. 
Ve malesef itiraf etmem gerek en kalite adamlar da bizim meslekte en hödük oğlu hödükler de.


Artık yüküm gitti sırtımdan C'yle yer bakmaya başladık uzaklardan:)


Ne zamandır ihmal ettim, aslında bana hep konserde yaptıklarımı hatırlatığı için mi yoksa başka sebeplerden mi çalmıyordum bilmem ama 
Bir My Best of Placebo listesi çekti bu gece canım.


Bionic çok ama çok sevdiğim bir parça ve şu anki hissiyatlarıma tam oturdu veya oturttu!
3 şarkı daha var ama onları koyma dedi iç sesim
My contradictions my benedictions dım dım...



Hiç yorum yok: