22 Haziran 2010 Salı

Tırs, tırs, tırıss

Bugün boş gün.
Geçen ay üç asistanı uzman ettik, usüldendir yeni uzmanlara tayinleri çıkana kadar sırası ile uzman işleri devredilir ki biraz sorumluluk alsınlar!


Anlaşılacağı üzere bu işler nöbet, poliklinik, acil gibi hepimizin yapmaktan pek zevk aldığı işler...
Neyse uzatmayayım gider ayak öpme deniyor buna, hepimiz yanağımızda zamanında koyulan öpücük izlerini taşıdığımızdan vicdanen rahatız:)

Bugün ben de bir taze uzmanı öptüğüm için odamda işim gücüm yok oturmaktaydım, tam bir işi halledecektim ki bilgisayarda:

1. elektrik kesildi!!! burası bir hastane dersem daha açıklayıcı olur (bknz: ups)
2. elektrik geldi bilgisayarı açtım, bios sayfası geldi
3. onu da atlattım gök gürledi, yağmur başladı
4. havadır dedim, ne olacağı belli mi olur en başta yapacağım işi halledecek buton yok.

Mesela düşünün explorer da geri butonu var ya tepede bir önceki sayfaya götüren tam basacakken bi bakıyorsunuz artık yok öyle bir şey anlatmaya çalıştığım


Ben de tırstım ve iptal ettim yapacağım işi, bir sürü hayırlı habere gebe bir hayatım var benim aman aman
Bu arada flash program sorunu sebebi ile widgetlayamasam da bu ara inanılmaz derecede The Decemberists, Hoobastank ve The Strokes'a dadandım liste akşama

Hiç yorum yok: