16 Temmuz 2010 Cuma

Sana ne? diyene ok, just for now!

Birisi bana sana ne dediği zaman eskiden sinirlenirdim acaip...
Şimdi az bozuyor beni. Uzun zamandır duymuyordum bu lafı bugün öğle yemeğinde aperatif olarak aldık.
Ama öyle hmmm ''sana ne yahu boşver'' sana ne'si değil böyle dolu dolu ağzı dolduran cisinden ''sana ne lan'', tipi
Sadece tarihe not olsun, kimin hangi dönemde ne psikolojide olduğunun notu, yakın zamanda maalesef daha kötü şeyler olacak gibi geliyor, umarım her zamanki gibi yanılıyorumdur

Aslında kötü gitmiyor bu aralar, iş iyi, psikolojim as always
Sosyal yönden biraz normalizason
2 konsere gittim geçen hafta cumartesi ist. modernde İmogen Heap, salı kuru arenada Massive Attack.
Her ikisi de güzeldi iyi ki gitmişim
Ama bu hafta her gördüğüme dedim, mutlulukla zaman zaman elimi kolumu sallaya sallaya anlattığım üzere İH konseri inanılmazdı. Burada 10 sayfa yazsam yazılır derecede bir konserdi. Ben sınav zımbırtısı ne sonuçlanır bilemediğimden bilet işini sallamıştım, sonra bilet bitti vs vs, hayatımda ilk defa konser kapısında belki bilet bulurum diye gittim 3 saat önce, hayır utangaç olunca insan soramadım da bilet satan falan var mı fazlası olan diye? Bekle bekle ben gibi biletsiz ama umutlular çoğalınca biletix zorladı, iksv direndi ekstra bilet satışı başladı saat 9'da ve girebildim ki  iyi ki gitmişim, bu kadın inanılmaz, çok ama çok üstlerde, o eğer şarkıcıysa, sanatçıysa diğerleri ne sorusu gitmedi aklımdan, yani müziğini seviyorum zaten de müzik değil, sahnede duruşu, konuşması, sahne dekoru, aldığı, mikslediği sample lar, kullandığı alet edevat, hikayeleri ''vay anasını sayın seyirciler'' di, hatta daha ileriye gideyim, izlediğim konserler içinde dvd ler dahil bu sene izlediğim en güzel şeydi belki tvimyprnt la kafa kafaya ama onlar zaten kanka sorun olmaz. Bu konserle ilgili bir şey yazma sözü kendime.

Massive de güzeldi ama ortam çok .oktan dı, 65 oktan, yani sanırım mazot. Gereksiz bu kadar kişi bir salı günü nasıl bir araya getirilebilir anlamadım. Konser başlamış Bird sahnede zaten sallayan yok, MA çıktı söylüyor, elinde telefonu bak zıplıyom zıplıyom telefonumu sallıyom bul beniiii diye haykıran kız*, 20 bira alıp koca konser alanını konserin pik anında elinde tepsiyle katetmeye çalışan  ismi torkunç** olan çocuk, baba ortam sallanıyor vayss be diye önümde acı yemiş, gümrüğüyle boğuşan kangru misali tepinen beybi boylar vs vs Ama grup iyiydi oradan farklı  görünüyor demek ki zevk aldılar bu sebeple de iyi performans oldu tabi bence, keşke el bombası tarzı kısa menzilli, seçici etkili, konserin konseptine saygılı olalım ve ekleyelim doğa dostu  atom bombaları yapılsa da kullansak..

Lise yemeği bu sene mersin'de olacaktı fakat iptal olmuş, bugün öğrendim. Canım sıkıldı. Uçağıma kadar ayarlamıştım oysa ki. Takip edebilmek için re-yunyın yaşadığım sosyal hayat paylaşım modülüne farewell deme vakti geldi yeniden , aklıma getirdikleri ki artık kendi testimle de kanıtladım, disturb, distrübütör, diffucult oldu***



*: bu abla arkamda tam 1 saat durdu, kendisiyle ilgili notlarım ve önerilerim olacak
**: orkun, tarkan ve kıvanç isimlerinden oluşan isim, torkunç the korkunç gibi
***: bir tek ben anlarım, ne diyorum diye kasılmaya

Hiç yorum yok: