4 Temmuz 2010 Pazar

Tutunma

Az önce filmi seyrettik
Ben şahsen seviyorum Twilight serisini, C. ise tutulma seviyesinde
Çok eleştirdiler insanları, ayyyy tiinaycır işi, böghhh falan şeklinde
C daha filmler çıkmadan seriyi bitirip, her episode'u özetlediği için konuya hep hakim oldum
İlk kitabı da zaten ondan önce okumuştum.
D&R da yaşı biraz daha 20'nin 30'a yakını olan çok bayan gördüm (bayan!!!), sağı solu kesip
Acaba alırken gören olur mu diye tedirgin hallerini gizleyemeyen
Sanki kültür erozyonu yaşıyorlar, o güne kadar hazinelerine! dünya klasikleri ile kattıkları herşeyi kaybedeceklermiş gibi
Garip bir durum, genç burada gençten kastım daha 18'e yakın toplumun bir şeye ilgi göstermesi 
tukaka endikasyonu mudur?
Aynı duyguları Gossip Girl'de de yaşıyorum. Oradaki durum biraz daha farlı
İsmi dedioducu kız olunca mask-ül leynnn etrafım FM i.ne buluyorlar bu olayı
Bir iki defa ne buluyorsun lan o dizide diyen kişilere neyi sevdiğimi anlatmaya çalışırken buldum kendimi neyse toparladım sonra
Bu saydığım iki yapımın da çok önemli özelliklerinden biri müzikleri...
İnanılmaz iyi seçimler, süper sahne şarkı seçimleri var.
Son filmin müziklerini de baya beğendim.
Aşağıda örnek vereceğim şarkılardan
Zaten S Meyer ortak zevklerimiz olan bir yazar ama ben onun kadar fanatik değilim


Bu akşam bir iki bomba daha dinledim
Knight&Day trailer'da Uprising kullanılmış


A pain that i am used to ise The Sorcerer s apprentice'de. Bunu çook önce bir yere yazdım ve video koydum ben ama anımsayamadım şimdi


Birkaç örnek te Twilight Eclipse'den


Özel tutkum sebebi ile Sia'cığımı o listeye koyamadım
Zaten hastaymış. Geçmiş olsun mesajı attım bugün geri dönmedi, ama henüz!
Henüz mü? diyenlere daha önce dönmüşlüğü vardır diyebilirim sadece


Hiç yorum yok: