2 Temmuz 2010 Cuma

Winston is back!

Az önce The Gathering Storm bitti...
Tarih filmlerini seviyorum hele 19-20 yy ayrı keyif veriyor.
Ama Gathering Storm çok farklı bir yere sahip. Seyretmeyenlere şiddetle tavsiye ederim
Severseniz John Adams'la devam edin...
Bu arada kayıt altına alayım TGS ile ilgili bişey yazacağım


Bu ara kitap okuyasım var ama ne okusam diyen varsa:
Nick Hornby Shakespeare Wrote For Money önerebilirim. 
Bugün kitapçıda gördüm Shakespeare para için yazdı ismi ile Sel Yayıncılıktan çıkmış.
Eğer mümkünse english is offered.


Bir de kendisiyle tanışmama vesile olan 31 Songs...
Kitabı okuduğumda ben de listeye başlamıştım!
Sonra sayı 3 haneli olunca bırakmıştım.

Yine bugün gazab-ül kargoya uğrayan 
ve 
kısa dönem askerlik süresinde elime geçen DVD lerime kavuştum
Bir adet P. Jam ve EBTG sahibi oldum
I'm Walking Wounded like an Animal!!
Şimdi aklıma şu geldi:
acaba klipteki gibi boş çerçevelerim olsa yanımda
şaka gibi hastalarım veya mecburi kozcu misali mecbur kaldığım kişiler konuşurken çerçeveleri suratlarına tutsam, bir nebze aslında o an orada değilmişler gibi gelir mi acaba bana?
Böyle televizyon ekranı hissi verseler, sanki uzaktan kumandanın düğmesine basınca fıyttt

6 yorum:

indis dedi ki...

süper bir toplama olmuş. istanbul a döner dönmez dinleyeceğim ilk playlist!! ben hornby'nin bu kitabını geçen yaz okumuştum ve çok sevmiştim. hornby zaten bizden biri değil mi??

santa_bora dedi ki...

Hangisini 31 songs mu? Shakespeare'mi?
Dön dön orada sıcak kumlardan serin denizlere moduna girmişsindir sen:) bahissizlik başıma vurdu:) hiç pehlivan olacağım aklıma gelmezdi.
bir de ayıp değil mi oralardan el ensede ayak kumda cure çalmak?
bak cevaben the cure ''killing an arab'' çalarım:)''kamu'' yararına

Standing on the beach
With a gun in my hand
Staring at the sea
Staring at the sand

hadi bye ii eğlenceler.

indis dedi ki...

shakespeeeeeeeaaaaaarrrreeee. işte geldim ki... sadece 3 gün sıcak kumlardan serin denizlere daldım, bu emekçiye çok görmeyin aa dostlar!!! (kendim bile neredeyse ağlıycamm). güneşli bir günde dinliyceeem en son şarkı killing an arab, anca intihar edebilirim ve boş boş bakarım :)

Adsız dedi ki...

intihar edip dolu dolu bakan halini baya merak ettim sevgili indis, ilginç olur gibime geldi.
aman yok çok görmedik te eksikliğini hissettik diyelim:)
tekrar hoşgeldin,

şekspir mi:) bak sana oradan bir soru sorayım: hiç bilmediğin bir konuda bilgi sahibi olman istense ne seçersin??? hı hadi bakalım!

indis dedi ki...

mersiler mersiler.

benim öğrenmek istediğim şey astrolojidir.

what about u??

Adsız dedi ki...

tıp!