4 Ağustos 2010 Çarşamba

Yaz toza dönüşmeden!

Bu ara canım sıkkın
Başladığım işleri gene bitirememe dönemim geldi
Yazı sevmiyorum, arkasından gelen sonbaharı da

Bu aralar ev taşı, boya yaptır, ev sahibini ara haber ver...
Çıkacağım evin sahibini biz ararız sen de (.....) yap deseler
(..... ) yerine ne geleceği o kadar da umurumda olmaz o derece sosyal bir canlıyım yani
Hayır kabahatli olduğumdan değil, sadece konuşmayı sevmiyorum ev sahipleriyle
Her an bir şey söyleyip canımı sıkacaklar gibi geliyor
İşin aslı genelde eğer çözüme kvuşturulması gereken birşey varsa konuşmayı tercih etmem
O an karşı tarafın vereceği tepkileri, o tepkinin bende ne algıyla neye dönüşeceğini kestiremediğimden
Tercihim yazmaktır aslında
Keşke günlük yaşamda kullanılabilir bir yöntem olsaydı yazarak anlaşmak
İnanın hayat daha kolay olurdu benim için.
Tek kusuru mimiksizliğidir

Sırf konuşmamak için kirayı hep kontrattan bile çok arttırırım şimdiye kadar 4 sene bile oturduğum evde ev sahibini arayıp kirayı şu yaptım demedim onlar da bana kira artışı az olmuş şöyle olsun demedi
Sebebi ne? benim konuşmayı sevmemem sebebi ile kazıklanmam.
Soru: Bir sitede x liraya 2+1  dairede oturan kişi, aynı sitede çok daha vasıflı (mutfağı sıfırdan tekrar yapılmış, alabildiğine deniz manzaralı) 3+1 birim bir daireye geçmek istiyor.

a: kesenin ağzını açar
b: haddini bilir istemez öyle şey
c: ne bileyim ki ben
d: ilk evine verdiği kiranın çok daha azına tutar
e: hadi len

Sanırım benim durumumu hangi şık karşılıyor anladık!  
Bugün çarpıntılar içinde aradım biz çıkacağız diye,
bla bla hoş beş selam sabah 
Ev Shb: Siz x'e oturuyordunuz değil mi?
S_b: evet
E S: Şimdi ne kadar oralarda?
S_b: X-200-300
E S: Hmm düşmüş baya
S_b: Evet 2 senedir böyle
E S: Peki!!!

Durum bu, bir de tuttuğum evi tutma hikayemden bahsetsem ağlarsınız
Bazen inandığınız şeyler başınıza dert oluyor.
Bir kere de kişisel kurallarım menfaatime çalışsa!
''Çok anlattığın kişileri özlermişsin en çok''
Ben de fazla konuştum kendimden 
Yeter bu kadar

Arcade Fire yeni albümü güzel tavsiye ederim
Kapağı bu, ya da kapaklarından biri diyelim...
Mahalle manzaraları!
 
 Son albümden;


Tabi ne yaparsa yapsın Funeral'ın yerini tutmuyor
Grup sülale tarzı bir yapılanma içinde olunca kayıplar kişisel kalamıyor o zaman da albümün adı böyle
İçeriği de aşağıdaki gibi şarkılarla dolu oluyor.
Öğretmen gibi ama -yor kullandım ha

 Rebellion

people say that you'll die faster than without water, but we know it's
just a lie, scare your son, scare your daughter
now here's the sun, it's alright! now here's the moon, it's alright!
now here's the sun, it's alright! now here's the moon, it's alright!
but everytime you close your eyes, lies! 
Wake Up
Somethin' filled up
my heart with nothin',
someone told me not to cry.

But now that I'm older,

my heart's colder,
and I can see that it's a lie.

Children wake up,

hold your mistake up,
before they turn the summer into dust.

If the children don't grow up,

our bodies get bigger but our hearts get torn up.
We're just a million little gods causin' rain storms turnin' every good thing to rust.

 Une année sans lumière

 Hey, the streetlights all burnt out
A year without light
I mount a horse that is wearing blinders

Hey, my eyes are shooting sparks

At night my eyes light you up
Don't tell your father he carries blinders

Hey your old man should know

If you see a shadow there's something there

So hey, my eyes are shooting sparks

The night my eyes light you up
Don't tell your father it carries blinders

Hey your old man should know

If you see a shadow there's something there

In The Backseat

I like the peace
in the backseat,
I don't have to drive,
I don't have to speak,
I can watch the country side

Alice died

in the night,
I've been learning to drive.
My whole life,
I've been learn----Oh....
Sırasıyla şarkılar da;

Yukarda bir yerde tırnak içindekiler alıntıdır bir kitaptan
İşte Arcade Fire Wake Up şarkısı da bu kitabın filmi çekilse olabilecek en iyi OST olur
Soundtrack deyince bir de bu var

Hiç yorum yok: