27 Temmuz 2010 Salı

Bahis Vakti: The 2010 Barclaycard Mercury Prize

Uzun zamandır ara verdiğimiz bahis sezonu açıldı

Keşke daha fazla katılım olsa da kazandıklarım artsa demeden de duramıyorum!
Adaylar şöyle:

Biffy Clyro – 'Only Revolutions'
Corinne Bailey Rae – 'The Sea'
Dizzee Rascal – 'Tongue N' Cheek'
Kit Downes Trio – 'Golden'
Foals – 'Total Life Forever'
I Am Kloot – 'Sky At Night'
Laura Marling – 'I Speak Because I Can'
Mumford And Sons – 'Sigh No More'
Paul Weller – 'Wake Up The Nation'
Villagers – 'Becoming A Jackal'
Wild Beasts – 'Two Dancers'
The XX – 'XX'

Ben haftasonu aşağıdaki yerde tüm albümleri çoğu içim bayılarak dinledim


Genelde müzik dinlerken bana eşlik eden 
ve 
yorumlarıyla katkıda bulunan adını Panço koyduğum arkadaş ta budur.
En son ahtapot olayı nedeni ile ben de bulduğum ilk hayvanata sarıldım tabi ki


Sadede gelecek olursam çok yoruldum...
Formumu korumak için bu sıkı çalışma programında teknoloji ve doğayı birleştiren şu aleti kullandım


Aday gruplar ve pek bir favori şarkıları bunlar


Groove'da pek sevmemiş olacak Kit Downes yok. Onun da Golden'ı burada'n dinlenebiliyor

Senin koydukların yetmez ben albümlerin incelemelerine bakacağım diyen kıllar için link'imiz 

Şimdi gelelim adayıma
¡¡¡Şimdi bu yarışmalarda nedendir bilinmez halk'a soruluyor fikirleri!!!*
Eeeee onlar ne bilecek 
Tek ben ve etrafımdaki yüksek müzik zevkli insanlar seçseydi
Kesin birinci I am kloot olurdu.
Ben son zamanlarda bayılarak dinliyorum kendilerini
Ama dedim ya halk işte, gidecek verecek oylarını
O zaman amaç kazanmaksa
Adayım the XX 
Plase M&S ve D. Rascal

Hayırlı uğurlu olsun

3 yorum:

indis dedi ki...

ooo oooo ooooooo

evet tabii ki ben bahiste varım, galiba yine sadece ben varım :) ama senin de daha önce dediğin giib aynı adayı söyledik. the xx'in şansı çok büyük bence de, ama ben heyecna olsun die başka bir aday bulmaya çalışıcam. şunu anlamadım plase ne demek??

bu playlist harika olmuş, şimdi dinlemeye başladım ellerine sağlık cerrah bey :)

Adsız dedi ki...

plase: http://www.eksisozluk.com/show.asp?id=575018

bir de senin adayın m&s değil miydi?
bahisin adını sen bul adayını koyalım

indis dedi ki...

evet ben m&s diyeceğim ama blogumda offfficialllly açıklıycam

bana m&s plağı, sana ne istiyosun???