5 Eylül 2010 Pazar

Hizmetttt

Evet gittim, gidemedim, gidecem de ben U2 dinlemem ki
Ayyy Bono ya hastayım ammaa Snow Patrol ne öyle araba markası gibi diyenlere
Santa Bora dan kuponsuz çekilişsiz hizmet
İnce eledim sık dokudum diyemiyeceğim tabi ama son 2 konser şarkılarınn bir karışımını hazırladık diyelim
SP setlistini ben yapsam daha iyisini yapamazdım belki bir şarkı ek
U2 ya gelice sadece Miss Sarajevo yeter de artar bana ama fena değil gene güzel
Sanırım gaza gelip çok haksızlık ediyoruz adamlara
Aşağıdaki liste 1-2 şarkı oynar oynamaz bilemem



Başbakan Bono yu kabul edip Rize çayı hediye edecekmiş


Bana düşmez ama 2 yıl önce kayıp gençlik diye Rock festivallerinin birinden gençleri toplatmıştı polise RTE konvoyu (inanmayana burada)

Onun gazete küpürlerini de hediye etse de Bono konserde kuduranları türk milli ahlakına, aile yapısına ters gidenleri ''yapmayın evladım, etmeyin kuzularım cıss'' dese uyarsa


Tutarlılık zor şey,hele bir de kapanışta Snow Patrol sahneye davet edilse hep beraber 
''Just Say Yes''


söyleseler, yılın en politik konseri olurdu
Olmaz olmaz deme
Önlemimizi alalım biz de bunları söyleriz artık

1 yorum:

indis dedi ki...

Eğer böyle politik bir girişim olursa seyirciden beklediğim cevap : they tried to take us ti rehab, but we say nooo nooooo noooooo!!!