5 Eylül 2010 Pazar

Holly-day part 1

Tatilin ilk faslı bitti ve İstanbul
Yarın malum konsere gideceğiz ve biriken enerjimizi yollarda tüketip geleceğiz
Dün 2006 r&c kopyala yapıştırı Mançester de oldu. Editors Muse'a supporter oldu. 
Resmen kıskandım şehrin içinde ohhh ye 10 oz burgerini hard rock cafede, iç iç iç sonra mabette konser
Neyse ben dinlendim, çok kitap okudum, acaip müzik dinledim ve uzun aradan sonra üst üste hergün çok iyi yemek yedim, böyle tadına vara vara
Salı tekrar tatile boşalan pilleri doldurmaya
Aşağıdaki listedekiler i the poda göre recently most playedler.

 
Abartmış ve listedeki 2 şarkının birini 42 birini 37 defa dinlemişim.
Yazık
Bir Cake ve Bush yazısı yazmak lazım. Hali hazırda o kalitede müzik yapıp iki üç şarkısına uhhhh yeaaaaa denebilmesi acı.
Stop.
Run instad of walkin' if you are afraid
or creep afraid

Hiç yorum yok: