28 Ağustos 2010 Cumartesi

Edge

Eğer ipin üzerindeysen ve bunun farkındaysan, hem de bu farkındalığın yıllardır varsa,
Yani düşme, düşünce hem yaralanma hem de yaralama ihtimalin varsa
En iyisi bir adada az adamla muhattap olarak yaşamak galiba,

Dün bir dizide duydum: '' hep olaylar bize mi ters geliyor, yoksa onlar doğru da biz mi tersine gidiyoruz'' mealinde birşey.

Aslında güzel olaylarla süslü, uzun emeklerin karşılığını aldığımız bir hafta oldu ama çoğuldan tekile inince artık bazı şeylerden, kişilerden, olaylardan çok BIKTIM

Böyle ağır, kelli felli adamların zavallılaşmalarından, kocasının yalanı ortaya çıkınca bile hafif al yanaklarıyla sırıtan koca lekesi fondöteni teyzelerden falan...

Ne bileyim bizi koyuyorum onların yerine nasıl? ne şartlarda diyorum: ıghhh cevap bulamıyorum, yani bunların yaptığını yapacağıma ne bileyim işte

Aslında çok kaile almamayı seçtim uzun süredir çünkü çok yoruyor beni insan tepkileri, duyarsızlıkları, ilişkilerdeki özensizlikleri, yalan falan, bu sebeple genelde tartışma çıkacak gibi olursa pasif kalmayı genelde tercih edebiliyorum bunu yakın çevrem de sadece tercih olarak kullandığımı aslında pasif olmadığımı ama bu olayların beni normal insanı yorduğundan 100 kat derbeder ettiğini hatmetmiş haldeler, ama onlar da insan, bazı zamanlarda ''şöyle etsene böyle yapsaydın deseydin ya'' dedikerinde beni, şimdi bunlarla mı muhattap olacağım deyip başımdan savdığım kişilerden daha çok kırıyorlar, yoruyorlar.

Eeee benim ip çok inceldi kopmadan, düşmeden tatil şart. Pazar abbas yolcu, öbür cts dönüş, Snow patrol hatrına Bono, sonra da tekrar tatil.

Son olarak lütfen kendi kendinizin de başkasının da fondoteni olmayın, yazık

Hiç yorum yok: