23 Ağustos 2010 Pazartesi

ben düşünmüştüm ki...

i thought i knew it all
i thought i had it made
how could it end this way?
i thought i knew

Bayadır kafamı kurcalayan bir kaç şey var:
Şimdi hani bazen kendi kendine konuşursun ya, iç ses durumları
Mesela yaptın bir şey, sonucu da iyi gelişmedi, veya aslında olması gereken oldu da sen hoşlanmadın vs vs
Sonra böyle iç sesinle başlarsın uzun tartışmalara
Ama ben sanmıştım ki! ya da düşünmüştüm ki...
Hayır bu normal ama herkeste böyle mi anlayamadığım ben iç sesimle konuşurken ciddi ciddi ezik ezik, ama başka çarem yoktu falan deyip özür diler gibi konuştuğumu fark ettim
Hayır onun da bana birşey dediği yok, hmmm evet hmmm deyip duruyor.


Oradan aklıma gündem geldi
Toplum ego olsun, yıllardır hep ordu superego idi
Sen birşey derdin hoppp dur bakalım, milletimizin bekası için, devletimizin refahı için
Şimdi sürece bakıyorum, psikolojik harp teknikleri ile ego dö la süper idleştirildi.
Alter alternatif ayağıyla süperleşti. Ama millet aynı
Sadece hoppp diyen artık demeden önce besmele çekiyor.


Neyse konuyu dağıtmadan (dedim ya aklım karışık) Ben diyorum ki bu benim duyarsız süperi alaşağı etsem,
alttan ne çıkacak iktidara kestiremiyorum.
Ben aynı kalacam ama hesap verdiğim daha hımbıl mı daha agresif mi çözemedim.
Daha hımbıl çıkarsa ne olur daha agresif çıkarsa ne muamma
Kumar anlıyacağın
Sonuçta tercih kullanıp başıma ne gelirse gelsin

ama ben düşünmüştüm ki...
veya
Ben böyle yaptım oldu lan sana ne...


ps: keşke hücreler oy kullanabilse de sorumluluğu ben almak yerine demo-kratik bir refer-andum yapsam

Hiç yorum yok: