24 Eylül 2010 Cuma

İğne vs çuvaldız

Twitter, Facebook, Gazeteler vs vs her sosyal paylaşım ağında aynı konu
Resim galerisi basıldı, mahalleli dayak attı
Açılışta içki servisi yapılması sebebi ile 30 kadar şehir eşkiyası...

Yani şimdi mikro bazda bakınca insanların darp edilmesi, tercihleri sebebiyle fiziki tacize uğraması vahim
Ama katılmadığım bir konu var
''Bak gördünüz mü secret agenda çıktı ortaya'' söylemi
İçlerindekini dışarı vurdular sonunda faşist, muhafazakar insansılar falan

Bu söylemlere canı gönülden destek vermek ahlaki aman aman dur ahlaki demeyeyim etik!!! açıdan doğru gelmiyor bana
Başı kapalı kadını çene altı çene üstü tasnifine sokup, içinde bulunduğu sosyal ortamın gerekleri nedir düşünmeden çok tirajlı gazetelerde molla rejim yardakçısı yaparsan kafadan,

gün gelir senin zümrenin faşistleri gücü kaybedince yeşil faşistler de her içki içeni, adam mıdır, huylu mudur huysuz mudur ayırt etmeden bu herif içer içer mahallemde karımıza kızımıza sarkar diyerek Humbert ilan ediverir.

Eeee diyen çıkar iyi de kim başı kapalı diye ya da namaz kılıyor diye dayak yedi diye, en azından şu an ben kendime soruyorum
Bugün pek taraf gördüm kendimi! Hayır anımsadığım kadarıyla muhafaza ettiği dinimsi değerler için dayak yiyen olmadı,
ama bir perspektif değişimi yapalım, yönetmen kamera açısını çevirsin,

içki içmiyor diye işe alınmayan, kafası kapalı diye garip garip peruklara sokulanlar oldu,

Şimdi tekrar yönetmen ana açısına dönsün, içki içtiğin için dayak yemek mi, başını örttüğün için peruk takmak zorunda kalmak mı? şu an kızdığımız badem kadrolaşma ile 28 şubat sonrası hııı o içmez, sakat adam memo iyidir karı kız işleri de vardır işi ona verelim!!! arasında ne fark var!

ben ciddi anlamda düşünüyorum, faşist her iki tarafta da faşist, ümmetçilik, kampçılık bizim hayat algımıza uygunsa cumhuriyet bekçiliği, tersse mahalle baskısı...

 

ne bileyim kafam bu ara çok karışık, tek bildiğim ne o tarafın ne bu tarafın neferi olmayı ahlaki hııı bak yine daldım etik etik!!! açıdan doğru bulamamam,

ben içiyorum diye baskı görmüş olayım, bana ne içiyorsun lan deyip bir tokat mı koyardı, yoksa iç ama evde iç dışarda sosyal ortamda bizim istediğimiz gibi üzüm şerbeti, zemzem suyu falan... Ben tokatı tercih ederim gibi!!! Olur mu öyle şey demesin kimse şu an çoğumuzun bizden kendimizden hissettiği kişiler bunun tersini yaptı ve ses etmedi kimse (bknz: 1996-1999 arası üniversiteler)

Ne içindeyiz çemberin ne de dışında alayımız çember olmuş diye özetleyeyim hissiyatımı

2 yorum:

indis dedi ki...

çok güzel yazı olmuş. katılıyorum dediklerine. her iki tarafın da faşisti mide bulandırır ama şiddet kullanma açısından iman gücüne sığınanlar sanki bir tık daha ileride gibi...

santa_bora dedi ki...

indis haklısın ama sadece 1 tık mı? bakma ben orasına girmedim, tarafsız kaldık diyelim sol yanda kalanın argümanı bireysel özgürlük, sosyal adalet vs, sağdaki atom bombası sahibi; koydu mu silahını ortaya mecbur susuyorsun, din, kutsal değer, örf, adet, gelenek vs.
örn:
a: şey ama birey özgürlüğü açısından..
b: sus lan kafir düdük

b: dinen caiz mi lan bu zındık
a: tabi işin dini boyutunu bilemem de şey zındık demesek

şu an aklıma salman rushdie geldi nedense bir de south park