21 Eylül 2010 Salı

Nöbet

İnsan eğer iş yoksa nöbette zaman geçiremiyor...
Sabahtan beri aldığım iki yeni konser dvd sini seyrettim,
The Clash abilerin bir de belgeselini izlemiştim
Nasıl parlayıp, yıkıldıklarını
Anladığım şuydu
lead gitardaysan eroin kullanabilirsin ama davulcuysan uçup doğaçlayamazsın

PSB de bir gece hayatı turu yaptırdı


üstüne ezel,
üstüne spar the küs vs vs
Bu arada da bir sürü video.
Ama yok bugün zaman 1. viteste
Zamandan öte bu aralar, belki ben kafa olarak 1. vitesteyim
Sinaps aralıklarım 20 nm yi nano-mil anlamışlar gibi
Hemen bir bilim insanı olarak örnekleyeyim
Eskiden bir olay olsa, bu budur, sebebi şudur, ver tepkiyi al takkeyi
Bir kaç saniye sürerken şu anda
olay ne ki, sebep mi o ne?

Kafam çok karışık
Sırtında yük çok olunca
Önce güçleniyorsun
Badi bildinge gidenler gibi,
Güçlendikçe sırtına alabileceğin maksimum yükü merak ediyorsun
Farkına varmadan amele olmuşsun
Sonra yük taşınamayacak hale gelince bel fıtığı tendon yırtığı

Nereden geldi aklıma Lie to me'de bir diğer ruh hastası örnek profili Dr.Cal Işıkadam abimiz buyurmuştu


''Evrim teorisini hep yanlış yorumluyorsun Jillian, güçlü ölür çünkü gücün sınırı vardır, adapte olan yaşar''
dialog tamamen anladığım kadarıyla uydurulmuştur,
ingilizcem bu düzeyde bir çeviriye yetmez
yamuluyorsam ki kesinlikle yamuluyorum
beni tarih yargılasın

Bugün mahkeme sonucu geldi
Başhekimliğe postayla gelmiş
Personelde bir bayan var
Hayırdır doktor bey bakışı yaptı
Ya da bu aralar sahip olduğum muhteşem anlama kapasitesi ile ben öyle sandım
Bir cinsel taciz davam vardı onun sonucu heralde dedim
İnandı, ürktü
C. aptal esprilerimi her kapasitede kişiye yapmamdan çok rahatsız
Doğru mu yalan mı söylediğimi anlayamadıklarını ve sonra da düzeltmediğim için
saçma sapan şeyler sandıklarına inanıyor insanların!
Pehhh bana ne! Ablaya da müsade ederseniz dava sonucuma bakacam dedim, gözler faltaşı gitti
Neyse artık tacizden yargılandığımı sanan bir idari personel topluluğu var(bknz: dedikodu)

Çok önemli de değil
Yetiştirme yurdunda büyüdüğümü,
abimin beni dövmekten hapse girdiğini
En sevdiği dizinin başrolündeki kişinin kanser olup diziyi bıraktığını bu sebeple bir sonraki haftada araba kazasında öldürüleceğini vs vs
sanan, daha doğrusu sandırılan o kadar çok kurbanım var ki


Biraz da muzik dinleyelim

Off with your head
Dance until you're dead
Heads will roll



The world is run by lying drunks, and balding know it alls,
But my mother told me pride would always come before a fall.
Now remember in the day when we were young and green,

We were filled with hope, we were squeaky clean.



PLACEBO Trigger Happy Hands (Live At Sonisphere 2010) from Placeboworld on Vimeo.


Hepimiz etten kemikteniz
fresh flesh!



bütün haberlerde et sorunu vardı
gagayı konsere çağırsınlar konser sonu kıyafetini atsa fiyatlar düşer
ulan et yemeseniz ölürsünüz sanki
Bu da işitselimiz olsun

Hiç yorum yok: