17 Eylül 2010 Cuma

Sıkı can iyidir kolay çıkmazzzzz

Hayatımda beni bu kadar irrite eden başka bir söylem var mı, bilemiyorum
Her söylendiğinde ayrı titretiyor beni
İğrenç ağır bir hafta
Ve daha bitmedi, yarın akşam saat 6'ya kadar koşuştrma devam
Tatil dönüşü hediyem güzel oldu

Pazartesi 3 saat, salı 3 saat, çarşamba 4 saat, dün 2 saat ve hop toplamda 12 saat uykuyla hafta bitti, ulaannnn ben bu miktarı tatilde bir günde bi buçuğa katlıyordum

Çok canım sıkkın, bu hafta zihnen de bedenen de sıkıldımm ve cancağızımın kolay çıkıp çıkmayacağı umurumda değil.

Yarın büyük toplantı var, performans anksiyetesi olan bir adam olamadım hiç, her zaman olsaydım belki  başarılı birisi olurdum gibi gelmiştir, gamsızlığımın cezası diyemem çünkü gamsız da değilim, bu yorgunlukla bana o ortamda ameliyat anlattıracaklar ki! ''eeee, kesiyoz hocalarım aha da burayı da dikiyoz oldu işte bu kadar''

Çalışırım ama olmaz da işler iyi gitmezse de üzülürüm ancak hiç anaaaa ya işler iyi gitmezse ne olur stresi yaşamadım ben, yarın için tek stresim toplantı 6'da bitince ya eve dönemezsem, ya hadi şuraya gideceğiz buraya yemeğe falan derlerse ki koskoca sekreter olarak bi ......... gidin ben yorgunum diyemem. Evet şu an için en büyük yaşamsal sorunum bu.

İyi şeyler de yok mu var tabi ki
O da pazara kayıt altına alınacak
Reminder: bruş lii, handsome @3D



Shaq kaç tane götürür sizce?
Haftanın kafamı kurcalayan sorusu oldu?
In Shaq i trust
Acaip kılım bebeye
Justin türk ismi olsa Jastin Can Biber olurdu gerzek bebe, bir de orta sonda geçen dizi çekerdi kesin

Bir de Franklin Delano Roosevelt,
hayatını bilmeyenlere öneririm okumalarını veya seyretmelerini biografisini

Hiç yorum yok: