12 Ekim 2010 Salı

Yamalı bohça

O kadar rutin ki bu aralar, Ahkam kesecek şey de az

Bilgi dağarcığımda, halı tipleri, fiyatları, boyada yeni renkler, perde kumaşları için inanılmaz bir yer oluştu. Şu an otöre çeyrek var konumundayım, 2 aylık saha eğitimi, bir nevi dekorasyon sektöründe yavru kurt yaptı beni...Poliamid halı, ilmek sıklığı, polipropilen halı, black out perde, metraj hesabı, duvar kağıdı, bir duvara kaç rulo gider, vinil kağıt vs vs Kara komedi gibi, aman aman boya işi zor olur dedi(k), kağıt yapalım dedik ve gittik boyanabilir kağıt aldık, önce kağıt kaplayıp sonra boyuyorsun! Artık duvar kağıdı da yapabiliyorum,



daha neler mi haliyle çok iş yapanın kiri pası da çok oluyor en kadim dostum ''süpürmen'', 
isimdeki kreatif ruh takdire şayan


2 haftadır tam bir inşaat işçisiyim anlayacağınız, C beğeniyor, tedarikçi ben, uygulayıcı ben, beğenmezse geri götürücü yenisini alıcı, tekrar uygulayıcı ben, what a wonderfull life...

Bu yoğunlukta, zaman bulabildim ve 4-5 film izledim, Tv yi alırken zamanı gelir de kullanırım diye MKV playerlı almıştım kendisinden, 50 kadar HD film verdi birisi ve şunu söyleyebilirim normal film seyredemez oldum... Tabi sırf HD nasıl oluyor diye bu filmler ikinci üçüncü defa seyredildi.


2 aydır başladığım hiçbir kitabı bitiremedim. 1 tanesi var 5. sayfada kestim okumayı, nefes alamadım cümle uzunluğundan, edebiyat dediğin tek dişi kalmış canavardır nazarı itibarımda, hayır bunu okuyup öyle ahkam kesenler var ki tam gerizekalı gibi hissediyorum kendimi, yorumlardan biri ''hayatım değişti'' hayır o metni okuyup, anlayıp içselleştirebilen kişinin zaten hayatı baya değişiktir daha nereye değişecek, kendileri ile ilgili en yumuşak görsel de budur heralde, fekat fark ettim ki çemkirme potansiyelim en üst safhada bu aralar, 
Şimdi haksızlık olmasın bir kitap daha okuyorum yeni başladım diyemem de bitmesin diye az okuyorum
2 güne bir bir chapter, salakça gelebilir çünkü evet ben de kendime salak mısın oğlum oku bitir diyorum ama ıghh, çok zevkli yamyam gibi okumamak, o iki günde kafamdan ben elli tane giriş the gelişme and end yazabiliyorsun. Bu da bir fikir işte

Gossip başladı da salıları doldu! İzlemeyen utansın ben ne utanacağım
Glee son bölümde de Britney'i anmış olduk, aman eksik kalsın.
Rubiconu beğendim, o tip filmlere ilgim var hem bu dizi hemen bitmiyor.Çok uzattım bohça doldu


Güzel konser oldu, gidişim, izleyişim ve dönüşüm olaylı oldu ama baya güzeldi. İyi ki aldanıp Muse Tribute'a gitmemişim. Gidenler fena olmuş...

Hiç yorum yok: