20 Aralık 2010 Pazartesi

2. koymuş

Dün saçımı kestirmeye gittim, tanıyan gülüyordur, ne var ki neyi kestiriyorsun diye
Neyse konu o değil, ben bu berber konusunda biraz hassas olduğumdan, iyi geçinirim ama 
Dün gerçekten utandırdı beni Murat
Murat sen git tam ben çıkarken abi bu da küçük bir hediyem de ve tutuştur elime bir kese
Bizim çocuğa hediye almış
Ben de renk krmızıdan mora, mordan eflatuna renk tayfı gibi döndü durdu
Ne diyeceğimi ne yapacağımı bilemedim kaldım öyle


Hayır daha acısı Murat'ın 4 ay önce çocuğu oldu ve benim aklıma hiç böyle birşey yapmak gelmedi
Yok kişiyle ilgisi yok, öyle alışkanlıklarım yok, o tip ileri hep C. halleder, düğünde, doğumda
Demek istediğim çok ama çok utandım o an
Bu saatten sonra yapacak birşey de yok. Ben de alsam olmaz 4 ay sonra
Hayır C ye de anlatma gafletinde bulundum,
 Ben yine utancımla utançlarımla yaşamaya ''used to'' bir adamım
C şimdi büyütür de büyütür, dün bana sorsana park yatakları varmıymış falan diyordu
Ama dediğim gibi durum ''iki koydu'' durumudur, bu saatten sonra ne yapsak nafile


Bu da öyle bir liste



Hiç yorum yok: