7 Mart 2011 Pazartesi

round & round & round & round & round & round & round & round & round again


grip oldum, fırk fırk
nefes alamıyorum, ama gripten değil o başka şeyden
ciddi anlamda rahatlamaya ihtiyacım var ki bu rahatlama olursa eş zamanlı kıyamet de kopacak gibi
haykırasım var aslında bir nefes alsam haykıracağım
ondan almıyorum belki o nefesi, bilinçli bilinçaltının, bilince hakimiyeti sonucu
us-lu durmaya fazla alıştım, alıştırıldım galiba
vuran vurana bu ara ama çek sineye, at heybeye a-dama dönüşme sürecimi bir ben bilirim
vuranların mı, dönüşüm katalizörlerinin mi ellerine sağlık diyeceğimi bilemedim şimdi
benim mercanım geldi, benim yazım geldi, 15 yıl önceki yazlığım, yaz tatilim geldi,


sakın ha yanlış anlaşılmasın ki ilerde önüne çıkar falan
oğlumla ilgili sorunum yok, biraz da ondan, onun için tutuyorum nefesimi
o çok uslu aynı papasının, mamasının çocukluğu,
ama bonusları bitiriyor beni günden güne
evladın plasenta dışı ne bonusu olur diyene çocuğun olsun görürsün deme hakkımı da saklı tutmuyorum
burada kendileri şu anki halinden 1 ay küçük


liste de böyle
bu ara fazla müzik de dinleyemedim
moda tabiri ile official haliyle kralın dudaklarıyla haşır neşir oldum bir süre
yorum yapmadan ayracın ertesini beklemekte fayda var...


well, imagine it's a film & you're the star & pretty
soon we're coming to the part where you realise that you should give your heart
oh give your heart to me.
now the orchestra begins to make a sound
that goes round & round & round & round & round & round & round & round & round again
and we kiss to violins.
well some sad people might believe in that i guess
but we know better don't we?
we know all about the mess.
the aftermath of our affair is lying all around and i can't clear it away.
no. and d'you think that it's so easy to find?
somebody who is just your kind?
well it might take you a little time but i'm going to have to try.
oh yeah i'm gonna try.
and i know no-one can ever know which way to head
but don't you remember that you once said that you liked happy endings?
and no-one can ever know if it's going to work
but if you try then you might get your happy ending.

akşam akşam durduk yerde adamın ''yöq'' parçalar listeme dahildir kendisi
yanağa öpücük koymak

Hiç yorum yok: