21 Nisan 2011 Perşembe

40 miles

Bekarlık sultanlık mıdır? Bakalım göreceğiz. Haftasonu uzun bir ayrılık başlayacak. C. ve A. önce Ankara oradan Antalya oradan Ayvalık...
Leyleği havada görmek mi ne öyle bir tabir vardı. Dün A. nın kontrol günüydü, zaman zaman android olduğunu düşündüğüm bir oğlum var. Dün 4. ay aşıları yapıldı, adam direk bacağına iğne sokulurken gülüyor, ona hulk taklidi yapmayı da öğrettim, zaten iri kıyım (ne anne ne baba ama bu herif öyle oldu, kilo %75-90, baş %75, boy ise > classified, %97 üstü), kollarını ileri vücut geliştirmeciler gibi kıvırıp, yanakları şişirip üfleme hareketi yapıyor, meeeaalesef caps yok:)
Sanırım bana da bol bol konser görünüyor, şimdiden eve il dışı rezervasyon almaya başladım, Interpol kesin, Amy? yani bakalım gelecek mi? gelirse çıkacak mı, çıkarsa söyleyecek mi?, JBJ bilemedim, fakat bende bir konser kaydı var ve eğer o performans baki ise gidilir, Coca Cola konserleri kesin ama kamplı kampsız kararı veremedim, yol uzun bana gidip gelmek gece görüş dürbünsüz imkansız, C. de gelemezse kaçıp en iyi alternatif kamp gibi, ama onun da bana uymayacak yanları var en azından hezarfende.
Salı amma öfkelenmişim, şimdi baktım da, fakat hala aynı fikirde sayılırım, acaip bir iki hatta iki de değil multiface durumu var, hayat değil de yaşanan sanki hepimiz hayati öneme haiz bir poker oyununda, neyse o orada kaldı.
Sabah işe bunu dinleyerek geldim, ne şarkıdır ama...

 
There is nowhere left to hide
There is nothing to be done
No people to be saved
No pets we've never names
40 miles from the sun

As darkness craves the mind

We come undone without our pride
No time on the earth to come
All the pleasures just begun
40 miles from the sun


In our coats beneath the layers

Wash my skin of all the hate
We should sleep late
Everything just kind of grates
40 miles from the sun
40 miles from the sun
40 miles from the sun

I need to lose to make it right

I'll confront the stars tonight
I will babble I will bite
You will never know how much you shine
40 miles from the sun
40 miles from the sun
40 miles from the sun 
 
Bu başladı hastaneye vardım, tekrar dinlemek nasipmiş canlı canlı:)
Bu arada nawsip ne lan diye iç sesim de şakımakta
Kısmet işte!
 
 
   
I WON'T FEEL RESTRAINT
WATCHING YOU CLOSE SENSE DOWN
I CAN'T COMPENSATE
THAT'S MORE THAN I'VE GOT TO GIVE

Hiç yorum yok: