19 Nisan 2011 Salı

Albümün doğurduğuna inanan...

Günün sürprizi de bu ikisi oldu.
yok separatör gizli mesaj dediler, rh yalann, yok devamı falan dedi
ama albüm şarkı doğurdu bugün
 
 
Supercollider
Dust in a moment
Particles scatter
Coming up from the soup

Swimming upstream
Before the heavens crack open
Thin pixelation
Coming up from the dust

In a blue light
In a green light
In a half life
In an arc light

I’m a bass bin
Flip-flopping
I’m a pulse wave
Hot-stepping

I put the shadows back into
The boxes

I am open
I am welcome
For a fraction
Of a second

I have jettisoned my illusions
I have dislodged my depression

I put the shadows back into
The boxes
I put the shadows back into
The boxes

I see an angel hanging over the balcony
I see the angels hanging over the balcony.


Beauty will destroy your mind
Spare the gory details
Give them gift wrap for the man with everything

Though I lived a lonely life
I was confused
I'm butcher
Feel nothing

As it closes up my arms
The position of the worms
Up, up, through my heart
Into my brain

I'm the big slack basic combination
Cut out
Chop, liver on the block
My heart still pumping
My heart still pumping

He's a warrior, warrior
He's a little bitch coming out of him
He's a warrior, warrior
He's a little bitch coming out of him
Coming out of him
 

Değişik olaylar oluyor bu aralar ülkede
İETT otobüsü falan, ben hiç rahatsız değilim şahsen
Doğru bulduğumdan değil, ama bir şekilde rahatsız değilim
Rahatsız olup bunu dillendirenlere bakıyorum,
Şahsi kanaatim, bizzat tümünün az çok hakettiği şeyleri yaşamaya mecbur bırakıldıkları yönünde
 
Ne verdin ne istiyorsun
Kendi küçük dünyada gizli saklı ne kötülükler yaptın bir düşün
O şöför şöyle, ya da konu değiştireyim bedri'ye saplayan deli 
böyle
ortaya karışık isteyen cepheciye bu da iyi olur
 
Cephe hemen çakıyor yumruğu, vay baskı mııııııı, vay faşizm miiiii
hem de bana, bizeeee
sen de araya kaynayıp çakıyorsun
beylik lafları,
Vay çok takdir ettim hepinizi, arada seni de tabi
Çık kalabalıktan, solo takıl, alkışlarımı al
Sen ne yaptın, bana göre ne ektiysen mis gibi onu biçiyorsun
 
Üstüne mi alındın,
Aman ha seninle ilgisi yok şekerim, sakın ha sen çok iyisin,
sen ne yaptıysan mikrodünyanda 
o yansıyor ülkene desem, dedim ya şahane şukela üzerisin
nasıl olup da etraf boktanlaşıyor nasıl yansıma bu anlatamam, kalırım
bilmediğimden değil de
ketumum işte

son kale'den reha geldi aklıma 
her nerede yaşatılıyorsan falan, 
dikkat edelim yaşıyorsan demedim
cephene ve sana mutluluklar.
muck

Hiç yorum yok: