11 Nisan 2011 Pazartesi

Haziran

Interpol ve ardından Amy, haziranda geliyor.
Konser günleri ve konser yeri manidar.
Nasıl oluyor bu pozitif org. buralara bu konseri alıyor anlamakta ciddi güçlük çekiyorum.
Fakat adamlar profosyonel ve acaba tahmin ettikleri bir gelen sayısı var da o mu yetmiyor büyük yere acaba
Interpol için hadi bir yere kadar ben de aşırı bir gelen tahmin etmiyorum fakat Amy'ye gelen olurmuş gibi geliyor.
Amy setlist en son sanırım şu şekilde
Interpol ise böyle

Previously on life, kongreye gittim, çok iyi geçti diyebilirim.
Küçük yan dal kongreleri çok daha iyi oluyor, daha rafine
Birkaç kişiyle konuştum, yurtdışım kabardı gene ama çok kötü zamanlama, benim için

Sümeyye olayı amma budaklandı, blinker sabıkalı gibi bilgiler geliyor, eğer öyleyse sümeyye'ye kızmak bana göre de haksızlık, yani kalkıp ben hesabını sorarım zart zurt etmemiş, gösteriyi terk etmiş ki hakkıdır, sorun arkadan terk eden 150 biletli izleyici polis, eğer onlar da bir bayana yapılan (bağyan) harekete sıkılıp gittiyse ok, ama just because sümi diyeyse o zaman yazık, ki bana bu sebepten gibi geliyor, bunlar orada sahneden inip tecavüz etseler, biz görevde değiliz şu anda mesai dışı seyre geldik diyerek tepki vermez, o sebeple fazla zorlama fazla koyunsal. Radikal de yanlış yaptı, haberi sonradan değiştirdi, önce 150 koruma falandı sonra oyunu polis günü sebebiyle izlemeye gelen 150 biletli polise döndü falan, zaten sevmem radikali de ..... (fill in... :))

Bak yukarda yazdıklarımı okuyunca bana da mantıklı geldi, fakat eksik bilgiyle yönlendirme nasıl yapılır örnek oldu, sümü abla facebooktan derdini anlatmış ama anlatmaz olaymış, normal olaraktan sakız çiğnemekteymiş, kafası bağlı diye vs vs, bye bye canım laflarım üst paragraftaki senle ilgili olanlar da bana ... bir de bu 150 kişilik army of hollymanlerde polis koleji öğrencisiymiş (daha)

liste böyle;

 
bu şarkıyı çok seviyorum,
 
 
You've been reading some old letters
You smile and think how much you've changed
All the money in the world couldn't buy back those days


 Kongre'de ne alakaysa ben bir barmenle sohbet ediyorum,
müzik falan konuşuldu, ben sana Bush remiksleri tavsiye ederim, bu saydıklarını seviyorsan seversin falan...
Çocuk '' muhaaa george bush olmasın abi!'' dedi
yemin bir daha gaza gelip kimseye öneride bulunursam
dalgınlığımı yoğun ethanole bağladım
 
bu şarkı mesela bu haliyle bana göre orjinalinden iyi remiksler listesine adaydır.
orjinal youtube kaydında ses biraz kötü
iyi ses sitemiyle tavsiye ederim orjinal bir kaydı

you gave me this
made me give
your silver grin
still sticking it in
you have soul machine
soul of machine
the longest kiss
peeling furniture days
drift madly to you
pollute my heart; drain
you have broken on me
broken me
all your mental armour drags me down
nothing hurts like your mouth
mouth
mouth
mouth
your loaded smile
and pretty just dessert
wish it all for you
so much it never hurts
you have soul machine
stolen me
all your mental armour drags me down
we can't breathe when you come around
we'd been missing long before
never found our way home
we'd been missing long before
we will find our way
you gave me this
made me give
you have soul machine
broken free
all your mental armour drags me down
we can't breathe when you come around
all your mental armour
all your mental armour
and your mouth
mouth

Bu arada ilginç bir şekilde insanlarda Behlül çizgisinden Behzat Che çizgisine kayış var,
eşime söyledim bunu 
adamın burnu çok güzel dedi,
bravo diyorum
love is personal mış, doğru
 

Hiç yorum yok: