12 Mayıs 2011 Perşembe

Hinted

Normalde over the rainbow iken yazmamaya dikkat ediyorum ama fark ettim ki oralarda olmayınca da yazmıyorum, taslak halinde kalıyor. madeni cesaret eksikliğinden belki de şarkıdaki gibi courage courage ama, olmuyor işte, neyse...

survivora sardım bu ara, onla zaman geçiriyorum, evde kimse yok ağız dolusu küfür serbest n doğan'a. 3t fan klüp falan zaman geçiyor işte. müzik olaylarına gelince google music ne zaman tc ye açılır acaba, deneyemedim ama anlatılana göre arama kutusuna yazınca müzik formatlarında bir şarkının internette bulunan tüm yorumlarına, kayıtlarına ulaşacakmışız, vay be demekten başka çarem yok. zaten beta sürümü, daha davetiye falan olayları, google wave gibi olmaz umarım. bir sürü davetiyem patlamıştı elime.

baya önce hezarfen kılıklı bir animasyon trailerı gördüm, türk animasyonuymuş, baya iyiydi aslında tek defekti, uzun olmasıydı, rube goldberg tandanslı (accord reklamı gibi deyu açayım) bir trailerdı. güzel baya, nereden geldiyse aklıma artık bilemedim. izlemek için

an itibarı ile de emniyetimizin ece dizdar gibi polislerle dolmasını temenni ediyorum, korku imparatorluğu yıkılmalı, tüm vatandaşlar ifade vermek için yarışmalı bilmem ne, bir de not düşeyim güzel bir insan kendisi. oynadığı karakol dizisi fazla çakma, itici  vs vs

sonuç olarak, canımı sıkanlara değinmemek için sağından solundan kıvrıla kıvrıla böyle bir yazı oldu. şarkımız da müslüm york'dan gelsin (bu arada yan yana resim koyup, aradaki 5 benzerliği işaretleyiniz dememek için zor tuttum kendimi)...

böyük hayallere kapılmaaa...
vuku bulamazlar
öyle çakma sırıtışlarla
eksik kalır, yetmez
haaa ne zaman olur da gerçekleşir
o zaman da geç olur, cıbıl hissedersin
lay lay.

Hiç yorum yok: