3 Temmuz 2011 Pazar

One love

Yunanistan konseri setlisti bu şekilde olmuş
Zaten parça listesini değiştiren bir grup değil. 
Camera ile başlayacak, bis muamma.

One love'ın gidişi güzel de çıkışında yaşanan sorunları one love 2010 için daha önce belirtmiştim.
Suede, yarın mesai'de baygın bakışları, ağrıyan başı hakeder mi, kararsızım.
Tabi sevenleri için harika olacaktır ama editors sonrası suede, daha anlaşılır kılmak için, duman sonrası zuhal olcay gibi birşey sanırım. başta çalarlarsa sleeping pill dinler eve dönerim belki


Konser gündemi böyle işte, bu hafta leyleklik görevime ara verdim, artık, havaalanı kontrol noktası görmek istemiyorum, nefrette trending topic #havaalanı, havaş, varan (satıştan bağımsız), dişağrısı, kanaltedavisi, implant...
Ciddi bir diş sorunu yaşadım ki 16 yıllık tanışıklığımızda ilk defa C. panikledi o derece sıkıntı çektim, davula döndü suratım. Apse = drenaj cümlesinin gerçekliğini yaşamama vesile olan yapımda ve yayında emeği geçenlere de saygılar (çok sinirlendim, patlamamak için dişimi sıkarken, çat dolgum kırıldı diye başladı hikaye, spontan değil yani rahatsızlığım)
Buradan anne baba yaklaşımıyla bak öfkeyle kalkan zararla oturur çıkarımı yapılamaz ki aksine çürütür teoremi, o esnada böğürseydim ve içime atmasaydım, ne o dolgu patlardı ne apse olurdu ne de çenemi yardırırdım. Bundan sonra kararlıyım hep öfke hep öfke, yine yeni, yeniden:)

The man who i own, bir büyüdü büyüdü, annesi ile güney sahillerinde fink atmakta, çok zor fakat bu zorluğa katlanma sebepleri yanında bonus pack olarak gelen birşey bu parental işler. An itibarı ile kararım bu şekilde bakalım değişir mi?

Ciddi anlamda şu aralar emlak işine sarmış bünye olarak şu yolculuk ve konser, ki unutmadan yaz dönemi olduğu için giren nöbetlerden fırsat bulursam, ev alma, alamama, beğenme, beğendiğini belli etmeden fiyat teklif etme, eşin beğendiğinden aynı eşi nefret ettirme rehberimi yayınlayacağım.

Hiç yorum yok: