13 Temmuz 2011 Çarşamba

Fil Avrat Otu

Atropa elephantodonna gibi bir isim uydurulabilir, özel bir ot, inat yapıyor. Bu da isim babası gibi zehirli olabilir. Nereden geldi dersek, bir CK vakası daha yaz başı ya, bana rahat fazla, inadıyla saygı topluyor ama zehriyle öldürüyor gibi biri. Daralttı beni, bu sıcaklarda. Umarım, tek çabam da zaten bu yönde; zehiri bir bana olsun, kendi iyi olsun.


One Love için, aklımda kalan, çok sıkıntı verici düzeyde kalabalık olduğu, pazar 16-17 bin kişi deniyor. Nefes alınacak gibi değildi, bazı denyosanlar, abijim, biz festivale geldik, illa konser mi dinliyeceğiz, canım ister piknik yaparım kafasında, aydos tepelerini önerdim onlara, iyi gelir, hem hava temiz.



Bu arada İstanbul'un gözünü seveyim, haftasonu ciddi anlamda bunaldım, o ne hava be, 2 defa zorlamayla dışarı çıktım, tüm haftasonu balkonda plastik bir sandalyede oturup, hortumla oturduğum yerde kendimi suladım, çok efektif bir yöntem, eş zamanlı kitap okunup, müzik dinlenemese de kim takar. Kayın the peder'in makas getirin de şunu bir budayayım da gizli odun göndermesi bile sıkıntı yaratamadı bende, jr'a havuz almışlar, ki öyle minik değil ben, c, jr içine girince ben boyut 2 kişi daha alır, fakat pompa almayı unutmuşlar ki bu beni havuz şişirmekten, bitik hale gelmiş akciğer ve şaşı bakan göz sahibi yaptı o sıcakta. Neyse ben sandalyede, elde hortum, jr havuzda, bir kendime bir ona çok güzel bir balkon sefası oldu.

Bu da hedaye-ül gece olsun;



Hiç yorum yok: