20 Haziran 2010 Pazar

I need a map



Kulaklıklarım bozuldu
Hem de en ihtiyacım olan dönemde

Ne zamandır zaten yeter ben artık bittim sinyallerini veriyordu
Biriciğim Sennheiser cx500'üm artık sadece soldan ses veriyor
O da cızırtılı, ne dediği belli değil
Sorunu tahmin ediyorum ve çözümü de biliyorum
Korktuğum da bu zaten
Ne zaman böyle düşünüp çözümü uygulasam dadammmm
Ses kısma butonunu kablo üzerindeki iptal etsem düzelecek bence ve bunun için kesip bağlamam lazım
Yani geri dönüşümsüz bir müdahale olacak
Aslında bir yandan da acaba tamir edemesem de ie8 mi alsam diyorum!


O kadar shoot the har, hurl the harman (ben uydurdum oldu) olamıyorum artık
Ne metaforik anlatım ama!
Neler düşünüp ne yazdım
Şaka gibi



Sonuç olarak bir haritaya ihtiyacım var
Böyle guide-line kılıklı bir şey

Hiç yorum yok: